اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی صورت گرفت

اهدای کمک‌های هلال احمر به سیل‌زدگان روستای کمالی گناوه

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور شماری از مسئولان، کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر به مردم سیل‌زده روستای کمالی گناوه اهدا شد.

اهدای کمک‌های هلال احمر به سیل‌زدگان روستای کمالی گناوه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بخشدار مرکزی گناوه سه‌شنبه شب در مراسم اهدای کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر به مردم سیل‌زده روستای کمالی، اظهار داشت:  تلاش دولت دهم در تخصیص بودجه لازم برای آبادی روستا و همچنین اجرای طرح هادی در روستاها برای عمران بهتر روستاها قابل تقدیر است
ضرغام مردانی افزود: این آیین در راستای اجرای پروژه‌های داوطلبی در قالب طرح ویزیت رایگان، تست دیابت و ارائه کمک‌های حمایتی به سیل زدگان روستای کمالی برگزار شده است.
بخشدار مرکزی گناوه در جمع مردم روستای کمالی با بیان اهتمام و اهمیت هر چه بیشتر مسئولان به روستائیان افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید از نگاه حاشیه‌ای به روستا پرهیز شود و این مهم تحقق نمی‌یابد مگر آنکه نگرش به روستا و روستایی تغییر یابد.
مردانی گفت: باید به مردم روستا به چشم یک شهروند درجه دوم نگاه نشود و به روستا و شهر به عنوان دو جز از یک سیستم واحد که مکمل یکدیگرند نگریسته شود.
بخشدار مرکزی گناوه اظهار داشت: ما نیز باید بیشتر از قبل برای روستائیان عزیز که پاک‌ترین مردم هستند احترام ویژه‌ای قائل شویم.
مردانی تاکید کرد: اولویت مهم ما توسعه روستاهاست و در همین راستا اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه‌های مختلف در روستاها در نظر گرفتیم.
وی در ادامه افزود: از مسئولان هلال احمر به‌ویژه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه کمال سپاس و تشکر را داریم که در تمام ایام ما را در کمک هر چه بهتر به روستائیان یاری دادند.
در پایان نیز کمک‌هایی از طرف جمعیت هلال احمر به سیل زدگان روستای کمالی تقدیم شد.
انتهای پیام/و30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول