اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 41 ثارالله:

فتنه‌گران در انتخابات قصد فریب اصولگرایان را دارند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله گفت: جریان فتنه سبز در انتخابات دنبال فریب است و می‌خواهند اصولگرایان راستین را فریب دهند و به اختلافات دامن بزنند تا کاندیدای مورد نظر خود را وارد مجلس کنند.

فتنه‌گران در انتخابات قصد فریب اصولگرایان را دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده ظهر امروز در همایش تبیین واقعه حماسه ماندگار‌ 9 دی ویژه مربیان پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان اظهار داشت: وضعیت کشور به لحاظ سیاسی‌ نسبت به 30 سال قبل متفاوت بوده و همه چیز تغییر کرده، ارتباطات جریان سیاسی کشور با محوریت نظام،‌ بدنه ملت و ارتباطات داخلی خودشان تغییر کرده است.
وی بیان داشت: قبل از جریان فتنه سبز، نیروهای سیاسی و همه جریان‌ها از درون نظام تلقی می‌شدند و آنها را غیرخودی قلمداد نمی‌کردیم، مگر آنها که مواضع انفرادی و رسمی علیه نظام، ارزش‌های نظام اسلامی، خط و فکر امام راحل و ولایت داشتند. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 41 ثارالله ابراز داشت: فتنه این جریان‌ها را تفکیک و خودی را از غیرخودی شفاف و جدا کرد، بخش اعظم‌ نیروهایی که با عنوان اصلاحات شناخته می‌شدند به جرگه غیرخودی پیوستند و عَلم مقابله و محاربه با نظام اسلامی و ولایت را بلند کردند.
وی عنوان کرد: در این میان عمود خیمه یعنی اصل ولایت ‌فقیه نشانه گرفته شد، شعار آنها مرگ بر اصل ولایت‌فقیه بود و این سخن به معنی رد کردن اساس حاکمیت دین و امام زمان (عج) است.  
محسن‌زاده افزود: بالطبع آن، جریان‌هایی را که در این مقطع زمانی به مخالفت با نظام اسلامی پرداختند، نمی‌توان گفت اختلاف سلیقه و اندیشه بود، بلکه آنها محارب بودند و حتی در عرصه‌ میدانی هم این امر را با شهادت مردم، بسیجیان و کشته شدن عده‌ای از خودشان نشان دادند. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 41 ثارالله تصریح کرد: جریان‌های سیاسی قبلا به عنوان احزاب خودی با هم گفتمان داشتند، اما فتنه سبز آنها را نیز از درون تشکیلات تغییر داد.  
محسن‌زاده خاطرنشان کرد: اصولگرایان راستین کسانی هستند که ضدیت با جریان فتنه سبز، جریان انحرافی، اطاعت و التزام عملی به ولایت و جدا بودن شفاف از جریان مافیای قدرت و ثروت داشته باشند.
وی گفت: مردم سیاسی هستند، اما حزبی نیستند و دل خوشی از احزاب ندارند، زیرا اصولا دیده‌اند که احزاب منافع ملی را لحاظ نمی‌کنند، مردم یک حزب را از ابتدای انقلاب به نام حزب‌الله انتخاب کردند.   
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 41 ثارالله اذعان داشت: مقام معظم رهبری در تمام سخنرانی‌های خود محور سخنانشان را فتنه سبز و تبیین این جریان قرار داده‌اند و به آن تأکید می‌کنند. 
محسن‌زاده با بیان اینکه فاز اول فتنه سبز از خرداد 88 آغاز شد و تا 9 دی ادامه داشت، گفت: سه ماه قبل از انتخابات در جلسه‌های معروف به لویزان با مافیای قدرت و ثروت و سرکردگی مهدی هاشمی و جلسه‌های جماران شامل ارکان اصلی فتنه با حضور هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی، کروبی، موسوی و ابطحی برنامه‌ریزی می‌شد.
وی عنوان کرد: از دو ماه قبل انتخابات بحث تقلب مطرح بود، اما 17 خرداد ماه 88 ‌روزی است که هاشمی رفسنجانی نامه خود را به ولی‌امر مسلمین نوشت. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 41 ثارالله اذعان داشت: هاشمی‌ رفسنجانی از اصول نامه‌نگاری با اطلاع است، اما در متن بدون سلام و والسلام خود به رهبر معظم انقلاب فرمان شعله‌ور شدن آتش به جریان فتنه صادر می‌کند و دقیقا رمز فتنه‌گری، آتش زدن و حمله‌ور شدن به اموال عمومی در متن نامه ایشان با شعله‌ور شدن شعله‌های آتش خشم مردم ذکر می‌شود و در دستور کار فتنه‌گران قرار می‌گیرد.
محسن‌زاده خاطرنشان کرد: مردم نیز صبورانه تحمل کردند، اما زمانی رسید که باورهای دینی مردم مورد حمله قرار گرفت و مسجد و تکیه‌ به آتش کشیده شد و پرچم امام حسین (ع) را آتش زدند.
وی تصریح کرد: مردم زمانی که صحنه عاشورای 88 را دیدند، روح‌ ایمانی آنها به جو‌شش در آمد، قلب‌های مسلمانان نتوانست تحمل کند و مجموعه ملتی که به احمدی‌نژاد یا موسوی رأی داده بودند در 9 دی برای دفاع از اسلام، تشیع و ولایت وارد صحنه شدند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 41 ثارالله ابراز داشت: بیش از 50 میلیون انسان برای دفاع از ارزش‌های الهی و ولایی‌ وارد میدان شدند که در آیین‌های گرامیداشت 22 بهمن نیز چنین جمعیتی دیده نشده بود. 
وی بیان داشت: حتی کسانی که جزو بخشی از فتنه بودند، ‌مانند طباطبایی رئیس ستاد انتخاباتی موسوی در شمیرانات، 9 دی به میدان آمد و گفت که از رأی خود به موسوی پشیمان است.
محسن‌زاده گفت: هر کس شور حسینی و نور ایمان در دل داشت به دفاع از ولایت وارد شد و آتش فتنه خاموش به خاکستر بدل شد. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 41 ثارالله اظهار داشت: در مرحله اول فتنه سبز، خارجی‌ها و دشمنان قسم خورده اسلام و نظام، جریان فتنه و تمام کسانی که در جریان انقلاب با اسلام محاربه داشتند و مهم‌تر از همه مافیای قدرت و ثروت سه ضلع مثلث را تشکیل می‌دادند.
وی عنوان کرد: فاز دوم فتنه از 9 دی ماه 88 تا شکل‌گیری جریان انحرافی بود.
محسن‌زاده تصریح کرد: عمده‌ترین هدف جریان انحرافی ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است و علت آن را نیز دوگانگی در نظام اسلامی می‌دانند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله عنوان کرد: در حال حاضر در فاز سوم فتنه هستیم و حداقل تا پایان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ادامه دارد و در این مرحله نباید اجازه داد تا پیوندی میان سه جریان ایجاد شود و فتنه‌ای بزرگ‌تر شکل گیرد.
وی گفت: یک جریان مربوطه به فتنه سبز است، اینکه می‌گویند در انتخابات نمی‌آیم و کاندیدا نمی‌دهیم و تحلیل نمی‌کنیم، ‌سیاسی‌کاری و فریب است و می‌خواهند اصول‌گرایان راستین را فریب دهند و به اختلافات دامن بزنند تا کاندیدای مورد نظر خود را وارد مجلس کنند.
محسن‌زاده بیان داشت: لایه دوم جریان انحرافی است که مانند فتنه سبز عمل می‌کند و عدد نمایندگان خود را 150 نفر و در صورت برگزاری انتخابات سالم اعلام کرده‌اند و توسط هاشمی ‌رفسنجانی جمع می‌شوند و حرف هاشمی ‌رفسنجانی این است که اگر انتخابات سالم برگزار شود.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول