اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان اعلام کرد

آغاز مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان از احتمال فراوان آغاز برگزاری مسابقات باشگاهی بزرگسالان فوتبال آبادان تا پایان دی ماه خبر داد.

آغاز مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های آبادان
مظفر شاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بعد از آنکه به عنوان رئیس هیئت نجات غریق آبادان مشغول به کار شدم حدود دو ماه قبل با پیشنهاد ضمنی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در خصوص قبول تصدی ریاست هیئت فوتبال شهرستان مواجه شدم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: بعد از بررسی‌های صورت گرفته از سوی ریاست سازمان ورزش و جوانان آبادان به عنوان رئیس هیئت فوتبال انتخاب شده تا فعالیت خود را در پست جدید آغاز کنم.
رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان افزود: باید از غلامعلی ناصری؛ رئیس پیشین هیئت فوتبال شهرستان آبادان که در چند سال اخیر سپر بلای فوتبال این شهر بود تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه از برگزاری مسابقات باشگاهی آبادان خبر داد و خاطرنشان کرد: قصد داشتیم که مسابقات سطوح پایه‌ای آبادان را در ماه جاری آغاز کنیم که با توجه به رسیدن زمان امتحانات مدارس آغاز این مسابقات به زمان دیگری موکول شد.
شاملی تصریح کرد: مسابقات باشگاهی بزرگسالان آبادان به احتمال فراوان تا پایان دی ماه آغاز شده و تمام تلاش خود را به کار بسته تا این رقابت‌ها به نحو احسن برگزار شود.
وی در پایان از نحوه برطرف کردن مشکل زمین برگزاری مسابقات باشگاهی آبادان گفت و اضافه کرد: با ایجاد هماهنگی با شهرداری آبادان و امور ورزش پالایشگاه این شهرستان سعی می‌کنیم مشکل زمین را برای برگزاری مسابقات در سطوح مختلف برطرف کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول