اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس بیماری‌های خاص علوم پزشکی خراسان شمالی:

ارائه خدمات دارویی در حین دیالیز برای بیماران رایگان است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تمام خدمات دارویی و درمانی در حین دیالیز برای این بیماران رایگان است.

ارائه خدمات دارویی در حین دیالیز برای بیماران رایگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، مهری فرشاد اظهار داشت: با راه‌اندازی بیمارستان‌های آشخانه و فاروج بخش دیالیز نیز اضافه شده که بیماران می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 200 بیمار دیالیزی در استان وجود دارد، تصریح کرد: 5 مرکز دیالیز دولتی در سطح استان برای ارائه خدمات به این بیماران فعال است که 2 مرکز در شهر بجنورد و در شهرهای اسفراین، ‌شیروان و جاجرم یک مرکز دیالیز آماده ارائه خدمات است.
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بجنورد نیز در این ارتباط گفت: در واحد دیالیز این بیمارستان با وجود 2 تخت دیالیز، هر ماه 70 نفر دیالیز می‌شوند.
علی‌محمد جعفری اظهار داشت: با نصب دستگاه دیالیز بیماران بدحال در همان واحد دیالیز می‌شوند که یکی از برنامه‌های آتی این بیمارستان راه‌اندازی بخش دیالیز است.
وی با بیان اینکه هر ماه 38 هزار مراجعه کننده سرپایی به بخش آزمایشگاه این بیمارستان مراجعه می‌کنند، گفت: حدود 60 هزار تست ماهانه در این آزمایشگاه صورت می‌گیرد.
جعفری اظهار داشت: یکی از مزیت‌های این بخش حذف فرآیند نوبت دهی است لذا بیماران در همان لحظه می‌توانند به آزمایشگاه مراجعه کنند.
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بجنورد تصریح کرد: ‌همچنین دستگاه‌های جدیدی نیز برای آزمایشگاه خریداری شده است.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول