اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر آتش‌سوزی در رشت

یک خانه با قدمت 100 ساله و 8 مغازه در آتش سوخت

خبرگزاری فارس: یک خانه قدیمی و با قدمت 100 ساله و هشت مغازه بر اثر آتش‌سوزی در رشت طعمه حریق شد و سوخت.

یک خانه با قدمت 100 ساله و 8 مغازه در آتش سوخت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز آتش‌سوزی شدیدی اطراف بافت فرسوده حرم خواهر امام رضا (ع) رشت رخ داد که با تلاش ماموران آتش‌نشانی دقایقی قبل آتش فروکش کرد.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بر اثر این آتش‌سوزی شدید یک باب منزل با قدمت 100 سال و هشت مغازه در آتش سوخت.
محمدعلی رفیعی دلیل آتش‌سوزی را بی‌احتیاطی صاحب منزل خانه مذکور عنوان کرد و افزود: فرد بی‌احتیاط منزل قدیمی را تبدیل به انبار مواد ضایعات کرده بود که دچار حریق شد و سوخت.
وی بافت منطقه حرم خواهر امام رضا (ع) را قدیمی و فرسوده خواند و تصریح کرد: برای خاموش کردن این آتش که حدود دو ساعت طول کشید 60 آتش‌نشان به همراه 20 خودرو در صحنه بودند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز درباره آتش‌سوزی مذکور به خبرنگار فارس اظهار داشت: حادثه آتش‌سوزی در قدیمی‌ترین محله‌‌های رشت رخ داد و تمام امکان و خانه‌های این منطقه با چوب قابل اشتعال ساخته شده است.
محمدحسن عاقل‌منش با بیان اینکه تهیه طرح جامعی برای بافت قدیمی منطقه خواهر امام رضا (ع) رشت ضروری است، تصریح کرد: این طرح جامع می‌تواند در فضای اقتصادی منطقه تحولاتی داشته باشد.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول