اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر:

اعتبارات ورزشی شهرستان دیر کافی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر گفت: اعتبارات ورزشی شهرستان دیر کافی نیست و جوابگوی نیاز جوانان این شهرستان نیست.

اعتبارات ورزشی شهرستان دیر کافی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد بحرینی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه نشست شورای اداری دیر اظهار داشت: در دولت نهم و دهم توجه خاصی به ورزش شده است ولی اعتبارات ورزشی بر اساس جمعیت هر منطقه و شهرستان مشخص می‌شود و با توجه به اینکه شهرستان دیر از لحاظ جمعیتی تعداد جمعیت کمی دارد متأسفانه اعتبارات به نسبت شهرستان‌های دیگر مناسب نیست و اعتبار امسال مبلغ 3 میلیارد ریال است.
بحرینی‌نژاد افزود: در گذشته 400 میلیون ریال به زمین ورزشی روستای شهنیا اختصاص یافته و دو سال پیش 100 میلیون ریال در اختیار دهیاری روستا و در سال جاری نیز 190 میلیون ریال مصوب شده که امیدواریم برای استفاده جوانان مهیا شود.
وی اضافه کرد: زمین ورزشی روستای مغدان با مبلغ 180 میلیون ریال دیوارکشی شده و مبلغ 300 میلیون ریال برای دیوارکشی و آماده‌سازی رختکن و سرویس بهداشتی زمین ورزشی روستای بردخون کهنه اختصاص یافته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان دیر گفت: آماده سازی زمین ورزشی روستای آبکش نیز پیشنهاد شده است و هر روستایی که زمین آماده دارد توان آماد‌ه‌سازی آن را داریم.
بحرینی‌نژاد خاطر نشان کرد: واگذاری مراکز ورزشی به بخش خصوصی بازدهی ندارد و در حال حاضر پنج زمین چمن و شش سالن ورزشی داریم و سالن ورزشی بردخون که سه سال پیش آغاز شد پیمانکار خوبی نداشت و امیدواریم در دهه فجر امسال به بهر‌ه‌برداری برسد.
وی یادآور شد: ورزشکاران منطقه تلاش می‌کنند و ما نیز هرچه در توان داشته باشیم در راه توسعه و پیشرفت شهرستان هزینه می‌کنیم اما همه مسائل در دست ما نیست و به استان مربوط است در حالی که اعتبارات زیادی برای تیم شاهین بوشهر هزینه می‌شود دسته‌های ورزشی از کمبود اعتبار گله دارند و اداره شهرستان بابت هزینه مصرفی برق و آب 290 میلیون ریال بدهی دارد.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان خاطر نشان کرد: تعویض زمین چمن در بردخون از برنامه‌های ماست و ماشین چمن‌زنی برای بردخون خریداری می‌شود.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول