اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق محصولات کشاورزی گرمی خبر داد

پرداخت خسارت به 8 هزار نفر از کشاورزان و دامداران گرمی

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق محصولات کشاورزی گرمی گفت: در بخش های زراعت، باغ، دام و طیور به تعداد 8 هزار و 241 نفر خسارت پرداخت شده است.

پرداخت خسارت به 8 هزار نفر از کشاورزان و دامداران گرمی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان اردبیل، عزیز منصوری‌زاده اظهار داشت: اغلب خسارت وارده به کشاورزان و دامداران منطقه ناشی از خشکسالی بوده است.
وی تصریح کرد: امسال تاکنون این صندوق بیش از 23میلیارد و 572 میلیون ریال به کشاورزان و دامداران زیر پوشش بیمه خسارت پرداخت کرده است.
این مسئول بیشترین خسارات پرداخت شده در بخش زراعت را مربوط به اراضی زیر کشت گندم، جو ، کلزا، عدس و نخود و باغات را مربوط به باغات گردو، زردآلو، هلو، شلیل و سیب درختی اعلام کرد.
رئیس صندوق محصولات کشاورزی گرمی در ادامه ابراز داشت: به 51 باغدار خسارت دیده، تا پایان آذر ماه سال جاری جمعاً مبلغ 88 میلیون 471 میلیون ریال غرامت از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی گرمی پرداخت شده است.
این مسئول میزان غرامت پرداخت شده در سال جاری به بخش دام و طیور این شهرستان را 618 میلیون و 946 هزار ریال ذکر کرد.
منصوری‌زاده خاطرنشان کرد: این مبلغ به 404 دامدار و زنبوردار از بابت خسارت وارده بر 406 راس دام عشایری، بومی و آمیخته، 83 کندوی زنبور عسل و 4 هزار 524 قطعه طیور پرداخت شده است.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول