اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج:

سوءاستفاده از اعتماد صاحب کار 38 فقره سرقت را رقم زد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که با سوءاستفاده از اعتماد صاحب کارش به سرقت طلا، دلار و وجه نقد از وی پرداخته بود، با کشف 38 فقره سرقت، از سوی ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شد.

سوءاستفاده از اعتماد صاحب کار 38 فقره سرقت را رقم زد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار کرد: روز گذشته در پی مراجعه صاحب یک طلافروشی به کلانتری 15 رجایی‌شهر و اعلام شکایت مبنی بر اینکه کارت عابر بانک وی مفقود شده و حدس می‌زند شاگردش آن را به سرقت برده است، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: شاگرد طلافروشی برای توضیحات بیشتر به کلانتری احضار و در بازجویی‌های ماموران ابتدا منکر سرقت کارت عابر بانک بود اما در ادامه ماموران با بازرسی از اموال وی موفق شدند کارت مورد نظر را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در مواجهه با شواهد و مدارک موجود هنگامی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به سرقت عابر بانک و مغازه اعتراف کرده و گفت که مدت 3 سال است که در مغازه طلافروشی مشغول به کار بوده و در طول این مدت به 38 فقره سرقت اقدام کرده است.

این مسئول گفت: متهم در ادامه اعترافاتش به سرقت 35 میلیون تومان اموال مسروقه از قبیل سکه، طلا، دلار، پوند، تراول چک و چک اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان به تمام کسبه و مغازه‌داران هشدار داد: درباره شناسایی و جذب شاگرد حتما دقت شود تا فرد مورد نظر ضامن معتبر داشته باشد و از اعتماد کامل به آنها خودداری و از تحویل دادن کلید مغازه به آنها ممانعت کنند.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول