اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

دو آلبوم موسیقی در حوزه هنری بوشهر تهیه شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: دو آلبوم از هنرمندان موسیقی حوزه هنری بوشهر با عنوان های "آواها و نواها "و "شیدایی "برگرفته از موسیقی فولکور استان بوشهر در این حوزه تهیه و تولید شد.

دو آلبوم موسیقی در حوزه هنری بوشهر تهیه شد
سیدحسین سیدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: آلبوم موسیقی آواها و نواها ،آثاری از هنرمندان بوشهری است که توسط شاهین بهرام نژاد گردآوری شده است و نگاهی به مقام‌های موسیقی در بوشهر دارد. وی افزود:آلبوم شیدایی نیز چند قطعه شروه خوانی است که با صدای  هنرمندان خوب بوشهری نظیر زارعی، صفوی، ‌صداقت و حسینی تولید شده است .
سیدزاده در ارتباط یا برنامه‌های حوزه هنری بوشهر در ایام اربعین سالار شهیدان (ع)  گفت: سومین شب شعر عاشورایی با محوریت حضرت زینب توسط واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با حضور شاعران مطرح استان در شهرستان خورموج برگزار و شاعران در رابطه با این بزرگ بانوی کربلا شعرخوانی می‌کنند.
رئیس حوزه هنری بوشهر در ادامه گفت: پنجمین همایش نجواگران عشق از دیگر برنامه‌های حوزه هنری است که هر ساله در همین ایام برگزار می‌شود و به خوبی بین مردم استان جا افتاده و این برنامه بدون تبلیغات، با شکوه بر پا می‌شود.
وی ادامه داد: در این مراسم از دو مداح اهل بیت (ع) آقایان ابراهیم ملاح زاده و سید ابراهیم موسوی امامزاده ای تجلیل به عمل می‌آید.
سیدزاده با اشاره به برگزاری منظم نمایشگاه‌های هنری حوزه هنری بوشهر گفت:‌ نمایشگاه پوسترهای عاشورایی در گالری سوره بر پا می‌شود، این نمایشگاه آثاری است از دانشجویان دانشکده الزهرا و در ادامه از روز 25 دی ماه نیز نمایشگاهی از آثار هنرمندان سراسر کشور توسط واحد هنرهای تجسمی در این نمایشگاه بر پا می‌شود.
سیدزاده، از انتشار فراخوان جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود خبر داد و گفت: واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر به منظور تاکید بر تولید آثار فاخر براساس طرح و اندیشه‌های بدیع و کشف و پرورش استعدادهای هنر نمایشی، یازدهمین جشنواره استانی تئاتر کارگاهی و پنجمین جشنواره اتود را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: از تمام علاقمندان دعوت می‌شود طرح‌های نمایشی خود را به همراه فرم تقاضای شرکت در جشنواره به واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر واقع در خیابان رییسعلی دلواری ارسال و یا با شماره تلفن‌های 2524083 و 2529051 تماس بگیرند.
رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به اتمام تدوین فیلم مستند صید ترال در حوزه هنری بوشهر، اضافه کرد: تدوین فیلم مستند صید ترال به کارگردانی اسماعیل شاهپیری در واحد فیلم حوزه هنری بوشهر به پایان رسید.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول