اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سنندج خبر داد

کشف 38 فقره سرقت در سنندج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از کشف بیش از 38 فقره سرقت طی روز گذشته و امروز در این شهرستان خبر داد.

کشف 38 فقره سرقت در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عباس مسعودی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، اظهار داشت: با دستگیری و اعتراف یک سارق حرفه‌ای در سنندج 38 فقره سرقت در این شهرستان کشف شد.
به گفته وی، با توجه به افزایش شمار سرقت ماشین و وسائل داخل خودرو در سنندج از ماه گذشته تاکنون اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم برای برخورد با این مسئله آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سنندج خاطر نشان کرد: با تلاش‌های ماموران انتظامی این شهرستان یک فرد سارق که در یک ماه اخیر اقدام به سرقت‌های متعددی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
مسعودی به چگونگی دستگیری این فرد سارق اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی با تلاش و پیگیری لازم فرد سارق را روز گذشته در حین سرقت یک دستگاه خودرو در سنندج شناسایی و دستگیر کردند.
به گفته وی، از روز گذشته تاکنون پنج نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان سنندج اضافه کرد: تاکنون از این فرد سارق سه دستگاه خودرو پیکان و پراید به همراه شمار زیادی ضبط و پخش ماشین، کارت‌های شناسایی ملی و شناسنامه و همچنین لوازم جانبی خودرو کشف و ضبط شده است.
مسعودی یادآور شد: اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و تحویل سارق به دستگاه قضایی انجام شده است.
وی خواستار دقت بیشتر مردم نسبت به رعایت مسائل ایمنی شد و اضافه کرد: انتظار می‌رود که شهروندان اقدامات ایمنی را در راستای مقابله با سرقت خودرو در دستور کار قرار دهند تا از وقوع سرقت در شهر جلوگیری شود.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول