اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز آموزش پردیس کاشان:

پردیس جهاد کشاورزی کاشان دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش پردیس جهاد کشاورزی کاشان گفت: این مرکز در مقطع کاردانی پودمان در چهار رشته دانشجو می‌پذیرد.

پردیس جهاد کشاورزی کاشان دانشجو می‌پذیرد
عباس زیلایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان از 20 تا 27 ماه جاری برای چهار رشته پرورش گل‌های زینتی، تولید و بهره‌برداری از گیاهان دارویی حسابداری مالی و دولتی صورت می‌گیرد.
وی افزود: این مرکز برای نخستین مرتبه پس از اجرای چهار ترم گیاهان دارویی در بهمن ماه دانشجو در مقطع کارشناسی گیاهان دارویی به صورت ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.
سرپرست مرکز آموزش پردیس جهاد کشاورزی کاشان آموزش بهره‌برداران بخش کشاورزی، تربیت نیروی متخصص بخش کشاورزی از طریق جذب و پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی از طریق آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی، آموزش شاخه کار و دانش بزرگسالان و نوجوانان، آموزش رشته‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش تخصصی کارکنان بخش کشاورزی در شش شهرستان شمال استان اصفهان را از جمله اهداف این مرکز برشمرد.
وی در ادامه با اشاره به اهداف چندمنظوره تأسیس پردیس‌ها خاطرنشان کرد: مقطع پودمانی رشته‌های بخش کشاورزی، به دیگر رشته‌های این مرکز اضافه شد تا جوانان تحصیلکرده روستائی و شهرستانی بتوانند از سهمیه شاغلان ارگان‌ها، نهادها، تشکل‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در رشته‌های حسابداری مالی و دولتی ثبت‌نام کنند.
سرپرست مرکز آموزش پردیس جهاد کشاورزی کاشان، همچنین از افزایش شش رشته جدید در سال 91 خبر داد و اضافه کرد: در سال 91 این مرکز در رشته‌های پرورش گاو شیری، انتقال و توزیع آب و همچنین رشته‌های گیاهان دارویی و گل‌های زینتی، حسابداری دولتی و مالی، سبزی و سیفی‌جات دانشجو می‌پذیرد.  
زیلایی یادآور شد: در حال حاضر 40 نفر از استادان مقطع دکترا در مجموعه پردیس مشغول تدریس و تربیت نیروهای متخصص شاغل و دارای تجربه عملیاتی و توانمند در مقاطع مختلف هستند.  
وی، تربیت نیروی متخصص بخش کشاورزی در مقطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های تولیدات گیاهی و گیاهان دارویی را مهمترین هدف تأسیس پردیس جهاد کشاورزی کاشان در سال 86 برشمرد.
به گفته وی از زمان تأسیس پردیس جهاد کشاورزی کاشان تاکنون بیش از 70 دانشجو فارغ‌التحصیل شدند و تاکنون حدود 400 نفر دانشجو در این مرکز پذیرش شده‌اند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول