اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه:

خشکاندن ریشه‌های قاچاق به اقتصاد کشور کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: با خشکاندن ریشه‌های قاچاق ‌می‌توان به اقتصاد کشور کمک کرد.

خشکاندن ریشه‌های قاچاق به اقتصاد کشور کمک می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز توفیقات خوبی در استان داشته‌ایم. 
وی خاطرنشان کرد: امید است مرزهای استان همواره به طور دقیق کنترل شود تا شاهد ریشه‌کن شدن قاچاق کالا باشیم. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مجلس در بحث پیگیری قاچاق کالا خروجی بسیار خوبی داشته است، اضافه کرد: با خشکاندن ریشه‌های قاچاق ‌می‌توان به اقتصاد کشور کمک کرد.
وی ادامه داد: اقدامات دستگاه‌های ذی‌ربط باید به گونه‌ای باشد که مردم ‌به مصرف کالاهای داخلی ‌راغب‌تر از کالاهای خارجی باشند‌.
رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به ارائه عملکرد 9 ماه نخست سال جاری این اداره پرداخت و گفت: در این مدت بیش از یک‌هزار و 443 نفر در زمینه قاچاق کالا و ارز دستگیر شدند و بیش از یک‌هزار و 600 فقره پرونده به ارزش چهار میلیارد و 416 میلیون تومان به مراجع قضایی معرفی شده است.
حمید موسوی افزود: در مبارزه با کالاهای ممنوعه، تجهیزات ماهواره، گمرکی و دخانی 22 رزمایش با ساماندهی دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است‌. 
وی ادامه داد: در این خصوص آموزش شگرد‌های قاچاقچیان در کارگاه‌های عملی به منظور آگاه‌سازی و جلو‌گیری از ورود قاچاق صورت گرفته است و تعاملاتی نیز با استان‌های همجوار در راستای شناسایی‌ و مبارزه با کالاهای قاچاق انجام شده است.
موسوی از دیگر اقدامات انجام گرفته را 210 مورد تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی و شناسایی محل‌های توزیع کالاهای قاچاق ذکر کرد.
وی بر تعامل هر چه بیشتر مردم با نیروهای انتظامی تا‌کید کرد و گفت: برای آگاه‌تر شدن مردم اقدام به تهیه و نصب بنرهایی در سطح شهر حاوی شعار‌هایی با مضمون مضرات قاچاق کالا و ارز کرده‌ایم. 
موسوی در پایان گفت: از همشهریان درخواست می‌کنیم که برای ریشه‌کن کردن معضل قاچاق در استان هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن‌های 2183160 -2183110- 2183295 به صورت شبانه‌روزی در میان بگذارند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول