اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

کردستان قابلیت‌های فراوانی برای توسعه ورزش‌های سه‌گانه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: کردستان از ظرفیت خاصی برای توسعه ورزش‌های سه‌گانه برخوردار است.

کردستان قابلیت‌های فراوانی برای توسعه ورزش‌های سه‌گانه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی عصر امروز در مراسم انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان که با حضور دبیر فدراسیون سه‌گانه کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان و انتخاب نفرات برتر، شایسته و کارآمد به عنوان رئیس هیئت‌ با همکاری و تلاش همکاران در اداره کل ورزش و جوانان استان اقدامات خاصی صورت گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه اعلام کرد: از تمام فعالان در ورزش‌های سه‌گانه استان خواستارم تا با عزم، تلاش و پشتکار نهایت کوشش خود را در توسعه این رشته ورزشی به کار گیرند تا در سال آینده تیم کردستان در مسابقات کشوری حضور یابد.
وی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه کردستان اعلام کرد: در استان ظرفیت‌های خاصی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ استعداد برای توسعه این رشته ورزشی وجود دارد.
عبداللهی در ادامه گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت ورزش‌های سه‌گانه در راستای توسعه این رشته ورزشی از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان استقبال خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش از حضور سه نفر از روسای فدراسیون‌های ورزشی دوچرخه‌سواری، نابینایان و آمادگی جسمانی و آیروبیک در استان خبر داد و افزود: امیدواریم با حضور این روسا شاهد توسعه و تقویت این رشته‌های ورزشی در استان کردستان به سمت قهرمانی شدن باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ارتقا زیربناهای توسعه ورزش استان را نیازمند حمایت و مساعدت فدراسیون‌های ورزشی دانست و خواستار اختصاص اعتبارات ویژه به رشته‌های ورزشی استان شد.
عبداللهی در پایان موفقیت‌های ورزشکاران کردستانی در مسابقات ملی، استانی و بین‌المللی را ستود و خاطرنشان کرد: برای حرکت به سمت قهرمانی و جهانی شدن برخی رشته‌های ورزشی باید استعدادهای ورزشی را شناسایی و حمایت کرد.
در پایان این مراسم از قهرمانی ورزش‌های سه‌گانه استان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از "اسطوره لطفی" با دادن لوح تقدیر و جوایزی قدردانی کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول