اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابهر خبر داد

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پارک بانوان شهر ابهر

خبرگزاری فارس: شهردار ابهر از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پارک بانوان این شهر خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پارک بانوان شهر ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحمت یوسفلی چهارشنبه شب در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان، اظهار داشت: بهسازی تقاطع مخابرات و ولی عصر شهر ابهر با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله نصب المان قرار دارد، که در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: جدول‌گذاری، آسفالت‌ریزی و سنگ فرش خیابان ولی‌عصر شهر ابهر با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به اتمام رسیده است.
شهردار ابهر با اشاره به بهسازی میدان انقلاب تا میدان تمدن شهر ابهر بیان داشت: این پروژه با پیشرفت 45 درصدی با توجه به آغاز فصل سرد سال متوقف شده است.
وی جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی میدان اثیرالدین شهر ابهر را از دیگر پروژه‌های عمران شهری شهر ابهر عنوان کرد و افزود: اجرای این پروژه با 75 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم تعهد اداره راه و شهرسازی عقب مانده است.
یوسفلی با اشاره به بازگشایی خیابان امام خمینی (ره) تصریح کرد: تا کنون برای تملک 29 پلاک این مسیر پرونده تشکیل شده است، که سه پلاک هم با 230 میلیون تومان تا کنون تخریب شده است.
وی با بیان اینکه وزارت مسکن به تعهد یک میلیارد تومانی خود برای اجرای این پروژه عمل نکرده است، افزود: ارزش 29 پلاک این مجموعه 1.5 میلیارد تومان است.
شهردار ابهر احداث پارک ولایت شهرستان ابهر را از دیگر طرح‌های ستاد عمران شهری عنوان کرد و گفت: این پارک به دلیل داشتن معارض و عدم توافق مالکان هنوز اجرایی نشده است.
وی با بیان اینکه از مجموع 60 پلاک پارک ولایت شهر ابهر تا کنون 15 پلاک موافقت خود را اعلام کرده‌اند، بیان داشت: هنوز زمین احداث این پارک به شهرداری ارائه نشده است.
یوسفلی از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پارک بانوان شهر ابهر خبر داد و یادآور شد: بازگشایی خیابان عراقی نیز با در اختیار قرار دادن مکانی به ارزش 170 میلیون تومان به نیروی انتظامی صورت گرفته و در دهه فجر انقلاب اسلامی بازگشایی می‌شود.
وی با بیان اینکه زیباسازی فضای شهر ابهر به صورت 100 درصد تحقق یافته است، خاطرنشان کرد: سالن‌های چند منظوره نیز در دست اجرا است.
شهردار ابهر با اشاره به پروژه‌های شریف آباد بیان داشت: شش پروژه به ارزش 2 میلیارد تومان برای آبادانی این شهر در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول