اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی آمل خبر داد

تشکیل 192 پرونده برای قاچاقچیان کالا در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان آمل از تشکیل 192 پرونده برای قاچاقچیان کالا در این شهرستان در سال‌ جاری خبر داد.

تشکیل 192 پرونده برای قاچاقچیان کالا در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن جورسرا ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالای شهرستان آمل با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده شوم برای اقتصاد کشور است، گفت: تحلیل ارزش اقتصادی کالاهای تولید کشور در نتیجه وجود کالای قاچاق صورت گرفته است.
جورسرا یادآور شد: در حال حاضر مجلس با تصویب قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا مرتکبان را به سزای اعمالشان می‌رساند.
وی افزود: در 9 ماهه نخست سال‌ جاری 162 پرونده برای کالاهای قاچاق در آمل تشکیل شده که از این تعداد 159 فقره منجر به صدور رأی شده است.
معاون فرماندار آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه قرار داشتن آمل در ورودی استان مازندران به این شهر اهمیتی ویژه داده است، اظهار داشت: محور هراز یک مسیر ترانزیتی برای عبور و مرور محسوب می‌شود.
سید جعفر رسولی با بیان اینکه آمل در شاهراه ورود انواع کالا به استان‌های شمالی قرار دارد، یادآور شد: این شهر به نوعی هم مقصد و هم مبدا کالای قاچاق است.
رسولی با اشاره به اینکه در مبدا بودن این شهر به دلیل داشتن جنگل بیش از سایر شهرها  در معرض خطر قاچاق چوب قرار دارد، گفت: هدف اصلی قاچاقچیان در استان‌های شمالی، قاچاق چوب‌آلات است.
وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا از موارد و معضلات کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: برای پیشرفت و خودکفایی نیاز داریم تا جلوی ورود کالای قاچاق به کشور گرفته شود.
معاون فرماندار آمل تثبیت و ایجاد اشتغال در کشور را در گرو جلوگیری از ورود کالای قاچاق در کشور بیان کرد و گفت: باید با روش‌های مختلف از ورود کالای کشورهای دیگر به ایران جلوگیری شود.
وی خلأهای قانونی را در بسیاری موارد از دلایل عدم موفقیت در مبارزه با قاچاق کالا بیان کرد.
 انتهای ‌پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول