اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اعتلای فرهنگ نماز

هلال‌احمر اردبیل دستگاه برتر اقامه نماز

خبرگزاری فارس: با هدف اعتلای فرهنگ نماز و گسترش این فریضه الهی جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل رتبه برتر اقامه نماز را در بین دستگاه‌های اجرایی به دست آورد.

هلال‌احمر اردبیل دستگاه برتر اقامه نماز
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم تجلیل از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل که عصر امروز برگزار شد، دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با یادآوری این‌که نماز سرچشمه پاکی‌ها و طهارت در جامعه است، اظهار داشت: هم اکنون در اغلب دستگاه‌های اجرایی استان نمازهای جماعت برپا است و ما با به کارگیری روحانیان سعی می‌کنیم این امر را گسترش دهیم.
شکرالله عبدی با یادآوری این‌که جمعیت هلال‌احمر علاوه بر فضاهای دائمی امدادرسانی خود برای برپا داشتن نمازهای یومیه چادرهایی را برای مسافران و رانندگان در نقاط مختلف برپا کرده است، افزود: این جمعیت در مناسبت‌های مختلف با برپا کردن خیمه‌های نماز سعی می‌کند به عنوان یک دستگاه فرهنگی ارزش‌ها و باورهای دینی و اسلامی را نهادینه کند.
وی با یادآوری این‌که امروز نیازمند ترویج و توسعه مبانی نماز در جامعه و ارزش‌های مستمر آن هستیم، تصریح کرد: فلاح و رستگاری جامعه ما در سایه نماز و پرداختن به عبودیت الهی همراه با تدبر و تفکر در قرآن کریم است.
به گزارش فارس، ستاد اقامه نماز استان اردبیل با ارزیابی فعالیت‌های سال گذشته کلیه دستگاه‌های اجرایی در امر نماز جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل را به عنوان دستگاه برتر در اعتلای فرهنگ نماز معرفی و با اهدای لوح سپاس از فعالیت‌های رامین معبودی دبیر ستاد اقامه نماز جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل تجلیل کرد.
در بخشی از لوح اعطایی آمده است: به یقین خداوند کسانی را که او را یاری کنند، کمک می‌کند همانا خداوند نیرومند و غلبه‌ناپذیر است و کسانی را که چون در زمین به آنها قدرت دهد نماز را به پا می‌دارند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.
در این لوح آمده است: کمیته داوری در اجرای برنامه‌های عمومی و اختصاصی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل را شایسته تقدیر دانسته و از تلاش‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در آن دستگاه قدردانی کرده و امید است این تلاش‌ها مرضی خداوند متعال قرار گیرد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول