اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با تیم ملی جوانان

ملی‌پوش صبای قم عازم جام کشورهای مشترک‌المنافع شد

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم همراه با تیم ملی جوانان عازم رقابت‌های فوتبال جام کشورهای مشترک‌المنافع شد.

ملی‌پوش صبای قم عازم جام کشورهای مشترک‌المنافع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان آسیا مهم‌ترین رویداد پیش روی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان محسوب می‌شود، ملی‌پوشان جوان و آینده‌دار کشورمان در رقابت‌های مختلف تدارکاتی خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کنند.
این در حالی است که تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان در آبان ماه امسال در رقابت‌های مرحله مقدماتی فوتبال جوانان آسیا میزبان تیم‌های حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی بود و با کسب برتری مقابل تمام حریفان خود با اقتدار راهی مرحله نهایی شد.
در آن مسابقات که اتفاقا به میزبانی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان برگزار شد، ملی‌پوشان جوان ایران در ورزشگاه تختی تهران مقابل تیم‌های هند، ترکمنستان، پاکستان و ازبکستان با قاطعیت و با اختلاف گل بالا به برتری دست یافته و به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی فوتبال جوانان آسیا صعود کردند.
اما بعد از این مسابقات تیم ملی جوانان کشورمان زیر نظر اکبر محمدی سرمربی جوان خود تمریناتش را ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی انجام شده با حضور در تورنمنت‌های معتبر داخلی و خارجی و همچنین اردوهای تدارکاتی مناسب، آماده مرحله نهایی فوتبال جوانان آسیا شود.
این در حالی است که در ترکیب تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان مدافع و‌ هافبک با آتیه تیم فوتبال صبای قم یعنی داود بهادری هم در مرحله مقدمات رقابت‌های جوانان آسیا حضور داشت و هم اینکه در تورنمنت یا مسابقات بین‌المللی کشورهای مشترک‌المنافع تیم ملی را همراهی می‌کند.
برای شرکت در رقابت‌های فوتبال جام بین‌المللی کشورهای مشترک‌المنافع، تیم ملی فوتبال جوانان به روسیه اعزام شد و در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های مطرحی از کشورهای مختلف به رقابت می‌پردازند تا از هر نظر مهیای حضور پرقدرت در مسابقات جوانان آسیا شوند.
کاروان تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مرکب از 32 نفر از اعضای تیم ملی فوتبال جوانان است که یکی از آنها را داوود بهادری عضو تیم فوتبال صبای قم و یکی از بازیکنان آینده‌داری که پیش‌بینی حضور در تیم بزرگسالان صبا نیز برای وی می‌رود، در این مسابقات حضور دارد.
این مسابقات ورزشی با عنوان جام کشورهای مشترک‌المنافع با شرکت تیم‌های ملی جوانان 12 کشور به‌ مدت 10 روز تا 29 ژانویه یعنی روز نهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در گروه سوم با تیم‌های بلاروس، تاجیکستان و لیتوانی به رقابت خواهد پرداخت.
نکته جالب توجه در خصوص رقابت‌های فوتبال بین‌المللی جام کشورهای مشترک‌المنافع، حضور سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و میشل پلاتینی رئیس کنفدراسیون فوتبال اروپا به ‌عنوان مهمانان ویژه در این تورنمنت است.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول