اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

جمعیت هلال احمر عنبرآباد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز جمعیت هلال احمر شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی شد.

جمعیت هلال احمر عنبرآباد راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان صبح امروز جمعیت هلال احمر شهرستان عنبرآباد با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، فرماندار عنبرآباد و مسئولان محلی این شهرستان راه‌اندازی شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: جمعیت هلال احمر یک نهاد عام‌المنفعه، امدادی و مردمی است که فعالیت‌های متنوع و گوناگونی در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهد.
کاووس محمودی مأموریت اصلی این نهاد را امدادی دانست و افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال‌ احمر به کسانی که در هر جای این مملکت به کمک نیاز داشته باشند، امدادرسانی می‌کنند.
محمودی تصریح کرد: اگر تجهیزات، سازماندهی نیروی انسانی و برنامه‌ریزی کامل و دقیق داشته باشیم در زمان حوادث کار با سرعت بیشتری انجام می‌‌گیرد.
وی ابراز داشت: مدیریت بحران یکی از ضروریات جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد تا در زمان وقوع حوادث دچار مشکل نشویم و بتوانیم آن‌ها را به خوبی کنترل کنیم.
محمودی بیان داشت: در کمتر از یک ماه آینده بیسیم مشترک میان دستگاه‌های مرتبط با ستاد بحران این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
وی عنوان کرد: طی یک ماه آینده تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز جمعیت هلال احمر شهرستان عنبرآباد تأمین و در اختیار این شهرستان قرار می‌گیرد.
محمودی گفت: ساختمان اداری این شهرستان با زیربنای 280 مترمربع و سوله‌ای با زیربنای 740 مترمربع در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع ساخته شده است.
فرماندار عنبرآباد نیز در این مراسم اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم و با توجه به نیاز شهرستان به جمعیت هلال احمر مستقل پیگیری‌هایی انجام شد که امروز به نتیجه رسید.
ولی‌محمد مشایخی خاطرنشان کرد: امیدواریم با استقرار این نهاد خدمتگزار بتوانیم، مشکلی از مشکلات این مردم را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه هلال احمر یکی از نهادهایی است که بیشترین خدمت‌رسانی را در زمان حوادث ارائه می‌کند، اذعان داشت: تاکنون خدمات زیادی از این طریق صورت گرفته است.
مشایخی تصریح کرد: لازم می‌دانم از تلاش‌های شبانه‌روزی جمعیت هلال احمر استان کرمان در راستای استقرار اداره هلال احمر این شهرستان قدردانی کنم.
وی گفت: امیدواریم با تجهیز و تأمین امکانات مورد نیاز بتوانیم، خدمت‌رسانی جامع و کاملی به مردم شهرستان عنبرآباد ارائه کنیم.
به گزارش فارس، در مراسم افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان عنبرآباد وحید شاهرخی به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول