اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام ارشاد آذربایجان شرقی

نفرات برتر یازدهمین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر یازدهمین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور با موضوع شعار سال در تبریز معرفی شدند.

نفرات برتر یازدهمین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، بر اساس رای هیئت داوران "ولنتاین جورجیو" از بلغارستان به‌عنوان نفر اول، "موسی گوموش" از ترکیه به‌عنوان نفر دوم و "سعید منور" از ترکیه به عنوان نفر سوم این جشنواره معرفی شدند.

همچنین آثار "رز تامسون" از انگلستان، "رومن کوباک" از جمهوری چک، "محسن اسدی" از ایران، "دوبوکسی الکساندر" از اکراین و "ابوالفضل بهرامی" از ایران به‌عنوان آثار برگزیده شناخته شدند.

در بخش کاریکاتور چهره، "فرهاد رحیم‌قراملکی" از ایران، به‌عنوان نفر اول، "جاریو لینارسل" از کلمبیا به‌عنوان نفر دوم و "سامان سولی" از ایران به‌عنوان نفر سوم معرفی و اثر "اسماعیل بیداردل" از ایران نیز به‌عنوان اثر برگزیده فکو ایران معرفی شد.

بر اساس این گزارش، جشنواره یاد شده با توجه به نامگذاری سال 1390 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "جهاداقتصادی" و با هدف تولید آثار هنری مرتبط با این موضوع برگزار شد.

این جشنواره با شرکت 610 اثر از 38 کشور جهان برگزار شده و از میان کارتون‌های رسیده، یکصد و 26 اثر به‌عنوان آثار برگزیده، به بخش داوری نمایشگاه و کتاب معرفی شدند.

داوری آثار در دو بخش اصلی با موضوع اقتصاد و بخش جنبی با موضوع چهره مردان اقتصادی جهان، توسط «دیمیتریو اسکاژنیک» از اکراین، «محی‌الدین کوراوغلو» از ترکیه و «علی جهانشاهی» از ایران صورت گرفته و کارتونیست‌هایی از کشورهای بلغارستان، ترکیه، انگلستان، جمهوری چک، اکراین و کلمبیا از جمله شرکت‌کنندگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی کارتون تبریز بودند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول