اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه خبر داد

احداث اسکله در عسلویه و نخل‌تقی

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه از احداث اسکله در عسلویه و نخل‌تقی خبر داد.

احداث اسکله در عسلویه و نخل‌تقی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار استان است و انتظار می‌رود به مشکلات این منطقه توجه ویژه‌ای شود.

بخشدار عسلویه با اشاره به خدمات شایان دولت‌های نهم و دهم در بخش عسلویه افزود: تا قبل از سال 84 تعداد محدودی از شهرها و روستاهای این بخش از نعمت آب برخوردار بودند که امروز تمامی شهرها و روستاها از آب آشامیدنی سالم برخوردارند.

نادری تصریح کرد: در سال جاری سه مجتمع آبرسانی در عسلویه، نخل تقی و چاه مبارک ایجاد شده است.

وی با اشاره به وضعیت برق منطقه بیان کرد: در دولت دکتر احمدی‌نژاد با احداث دو ایستگاه بزرگ بعثت و بستانو با تولید 1000مگابایت برق، مشکل برق بخش عسلویه حل و در سال‌های اخیر حتی در فصل گرما نیز خاموشی نداشته‌ایم.

نادری به پیشرفت بخش ورزش نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از سال 84 تاکنون 3 سالن ورزشی در عسلویه، نخل‌تقی و بیدخون احداث و 2 مجموعه ورزشی نیز در اخند و زبار در حال اجراست.

وی در ارتباط با فضاهای فرهنگی نیز گفت: به برکت نظام اسلامی و تلاش دولت مردمی و خدوم 4 کتابخانه در عسلویه، نخل تقی، چاه‌مبارک و بیدخون احداث و یا در حال اجراست.

بخشدار عسلویه افزود: 20 کانون فرهنگی در این بخش طی مدت مذکور، ایجاد شده و یا در حال اجراست.

نادری به بخش عمران شهری نیز اشاره و گفت: از سال 84 تاکنون افزون بر 450 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در دو شهر عسلویه و نخل‌تقی به همت شهرداری‌ها انجام شده است.

وی افزود: در طی این مدت بیش از 62 هزار مترمربع فضای سبز با اعتبار 8 میلیارد ریال در شهر عسلویه و 6900 مترمربع فضای سبز با اعتبار 450 میلیون ریال در شهر نخل‌تقی ایجاد شده است.

بخشدار عسلویه از احداث اسکله در عسلویه و نخل‌تقی خبر داد و گفت: اسکله‌های عسلویه و نخل تقی در حال اجراست، ضمن اینکه ایجاد اسکله‌ای جدید در این بخش نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول