اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته روابط عمومی باشگاه کاله مازندران:

آنالیزور تیم والیبال کاله جوان مازندران معرفی شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: سید علیرضا سلیمانی به عنوان آنالیزور تیم والیبال کاله جوان مازندران معرفی شد.

آنالیزور تیم والیبال کاله جوان مازندران معرفی شد

نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تیم والیبال کاله جوان یکی از برترین تیم‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور است.

وی با اعلام اینکه این تیم یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره از لیگ دسته یک والیبال کشور محسوب می‌شود، گفت: نیاز به آنالیزور در این تیم احساس می‌شد تا بیشتر بازیکنان زیر نظر کادر فنی از لحاظ حرفه‌ای کنکاش شوند.

قربانی ابراز داشت: سیدعلیرضا سلیمانی به عنوان آنالیزور تیم والیبال کاله جوان معرفی شد که سابقه حضور در تیم ملی والیبال ارتش‌های ایران و عضویت در تیم ملی دانشجویان کشور به چشم می‌آید.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: سلیمانی از سال 1380 کار مربیگری خود را آغاز کرد و مربیگری آکادمی والیبال کاله مازندران در سطوح نوجوانان و جوانان را در مقاطعی برعهده داشت.

قربانی با اشاره به اینکه سلیمانی کار آنالیز والیبال را از سال 1389 زیر نظر علیرضا معمری آغاز کرد، یادآور شد: این آنالیزور با نظر مسئولان این باشگاه کار آنالیز کاله جوان را برعهده گرفته است.

وی در مورد شرایط کاله جوان مازندران خاطرنشان کرد: این تیم در هفته ششم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور در آمل میزبان جیهون اگزوز آق قلا است همچنین کاله جوان در جایگاه نخست گروه اول لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جای دارد. 

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول