اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهرکرد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نخبگان بسیجی برپا می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد از برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی نخبگان بسیجی شهرکرد در طول دهه مبارک فجر خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نخبگان بسیجی برپا می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی اکبر دلدار عصر امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد با گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: به مناسبت سی و سومین بهار آزادی، بیش از 140 عنوان برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تابعه ناحیه شهرستان شهرکرد به اجرا در می‌آید.

وی افزود: حضور فرماندهان حوزه‌ها و کانون‌های مقاومت در مدارس و ادارات، برگزاری مراسم ادعیه، محافل نورانی انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی – ورزشی و هنری و گرامیداشت عناوین روزشمار دهه مبارک فجر از اهم برنامه‌های ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد در این دهه است.

دلدار ادامه داد: برگزاری مسابقات خاطره نویسی، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی با محوریت انقلاب اسلامی، مهدویت، ولایت فقیه، بیداری اسلامی و بصیرت دینی، عدالت و مردم سالاری دینی از دیگر برنامه‎های مهم سپاه و بسیج در این شهرستان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد اضافه کرد: برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اهدای خون، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی نخبگان بسیجی، برگزاری اردوهای زیارتی – فرهنگی، کارگاه آموزشی وصیت نامه الهی سیاسی امام(ره) و گفتمان ولایت از برنامه‌های پیش بینی شده در دهه مبارک فجر به شمار می‌رود.

وی افتتاح پایگاه‌های بسیج خواهران – مساجد و محلات را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا و شرکت در نمازهای عبادی سیاسی جمعه و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از دیگر برنامه‌های بسیجیان شهرستان شهرکرد در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

دلدار با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه، گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگوی کشورهای اسلامی مطرح شده و ایستادگی در برابر ظلم، استکبار و استعمار در دنیای کنونی نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به مسایل جاری کشور و انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‎های رای بار دیگر حقانیت خواسته‌های ملت قهرمان ایران را به دنیای زر و زور نشان می‌دهد و نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش تثبیت و به حرکت پیش رونده خود با گام‌های محکم‌تر ادامه خواهد داد .

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول