اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام الله دهه فجر و از سوی مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

15 پروژه بهداشتی اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر 15 پروژه‌ عمرانی بهداشتی و درمانی، احداث، تکمیل و بازسازی شد.

15 پروژه بهداشتی اصفهان افتتاح شد

احمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این ایام مبارک، پایگاه بهداشتی حصه با 400 مترمربع زیربنا و هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و  450 میلیون ریال احداث می‌شود.

وی بیان داشت: افتتاح خانه بهداشت زفره با 144 مترمربع زیربنا و 600 میلیون ریال اعتبار و خانه بهداشت علون آباد با 144 مترمربع زیربنا و 600 میلیون ریال هزینه از دیگر پروژه‌های دهه فجر است.

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان تصریح کرد: خانه بهداشت دستگرد مار با 144 مترمربع زیر بنا و 700 میلیون ریال هزینه، خانه بهداشت دیده ران با 144 مترمربع زیربنا و 800 میلیون ریال هزینه و خانه بهداشت جندان با 144 مترمربع زیربنا و 800 میلیون ریال اعتبار از جمله پروژه‌های بهداشتی و درمانی مرکز بهداشت شماره یک اصفهان است.

وی به افتتاح خانه بهداشت کلمنجان با 185 مترمربع زیر بنا و 900 میلیون ریال هزینه اشاره کرد و ادامه داد: آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد با 2هزار مترمربع زیربنا و 2هزار و 500 میلیون ریال هزینه، خانه بهداشت هریزه جبل با 200 مترمربع زیربنا و 200 میلیون ریال هزینه و خانه بهداشت جندابه با 200 مترمربع زیربنا و 200 میلیون ریال هزینه در چهار روز باقی‌مانده از دهه فجر افتتاح می‌شود.

جمشیدی با اشاره به افتتاح مرکز بهداشتی درمانی راطبی با 700 مترمربع زیر بنا و 500 میلیون ریال هزینه، خانه بهداشت گیشی با 220 مترمربع زیر بنا و 200 میلیون ریال اعتبار ، گفت: خانه بهداشت سهران با 200 مترمربع زیربنا و 200 میلیون ریال هزینه،  خانه بهداشت هاشم آباد با 180 مترمربع زیربنا و 200میلیون ریال هزینه، مرکز بهداشتی درمانی فنارت با 50 مترمربع زیربنا و 100میلیون ریال هزینه از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در این ایام است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول