اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 110 طرح عمرانی، بهداشتی، درمانی و خدماتی

خبرگزاری فارس: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر 110 طرح عمرانی، بهداشتی، درمانی و خدماتی را با صرف 140 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رساند.

بهره‌برداری از 110 طرح عمرانی، بهداشتی، درمانی و خدماتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز اکبر اجرایی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی و خدمات‌رسانی مختلفی در این دانشگاه آماده بهره‌برداری هستند که به میمنت میلاد فرخنده پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در روزهای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به چرخه خدمت‌رسانی به مردم می‌پیوندند.

وی افزود: 66 خانه بهداشت در راستای طرح محرومیت‌زدایی روستاها، سه واحد خانه پزشک، چهار مرکز بهداشتی درمانی و شش پایگاه اورژانس، یک اقامتگاه و نمازخانه بیمارستان و همچنین دانشکده‌های پرستاری لامرد و پیراپزشکی استهبان از جمله پروژه‌هایی هستند که در شبکه‌های مختلف بهداشت و درمان تابع این دانشگاه به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: بخش زایمان بیمارستان حضرت زینب (س)، اتاق عمل بیمارستان انکولوژی امیر، انبارهای دارویی و عمومی بیمارستان ابن سینا، اتاق عمل و سردرب بیمارستان قلب الزهرا (س) نیز از جمله پروژه‌هایی است که در شیراز افتتاح می‌شوند.

اجرایی گفت: بازسازی بخش‌های 2 و 5 مردان و بازسازی کامل مسجد بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، آشپزخانه و سلف سرویس بیمارستان شهید فقیهی، تجهیز مرکز سلول‌های بنیادی و ژن درمانی بیمارستان مادر و کودک غدیر، سالن اقبال لاهوری بیمارستان نمازی، توسعه دانشکده‌های داروسازی و توان‌بخشی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روزهای دهه مبارک فجر است.

وی همچنین از افتتاح خوابگاه متأهلان در پردیس دانشگاه در صدرا خبر داد و بیان کرد: فاز دوم خوابگاه گلستان و خوابگاه غدیر نیز راه‌اندازی می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: ساختمان مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی واقع در طبقه فوقانی سالن‌های صدرا و سینا، کلینیک آسم و آلرژی در بیمارستان شوشتری، سالن ورزشی دانشکده پزشکی و ساختمان معاونت فرهنگی دانشجویی در ساختمان مرکزی نیز از دیگر طرح‌هایی هستند که در این روزهای پر خیر و برکت به منظور خدمت رسانی به مردم راه‌اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول