اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات کشوری اذان و تواشیح

ویژگی‌های قرآنی اصفهان به سراسر کشور شناسانده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برگزاری مسابقات کشوری اذان و تواشیح قرآنی کریم فرصتی برای نشان دادن ویژگی‌های قرآنی اصفهان به سراسر کشور است.

ویژگی‌های قرآنی اصفهان به سراسر کشور شناسانده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری در حاشیه آیین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات کشوری ابتهال و مدیحه‌سرایی قرآن کریم در بخش خواهران اظهار داشت: اصفهان از ظرفیت‌های قرآنی غنی و توانمندی برخوردار است و نخبگان قرآنی بسیاری در سطح استان وجود دارد.

وی به ضرورت شناسایی استعداد‌های قرآنی موجود در سطح کشور اشاره کرد و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه با برگزاری مسابقات و برنامه‌های قرآنی به دنبال تحقق این موضوع است و مسئولان نباید از وجود چنین افرادی در جامعه غافل شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: این دوره از مسابقات پس از 25 سال در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار شده و اوقاف اصفهان درصدد ایجاد بستر‌های مناسبی برای رشد و شکوفایی فعالان قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه قرآن باید در تمامی ابعاد زندگی انسان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، اضافه کرد: برگزاری مسابقات کشوری اذان و تواشیح قرآنی کریم فرصتی برای نشان دادن ویژگی‌های قرآنی اصفهان به سراسر کشور است.

اژدری با بیان اینکه با برگزاری این دوره از مسابقات بسته‌ای قرآنی و فرهنگی برای اصفهان ایجاد می‌شود، تأکید کرد: اصفهانی‌ها باید همواره و در تمامی زمان‌ها ویژگی‌های قرآنی خود را حفظ کنند و با بهره‌گیری از این ویژگی‌ها در راستای تحقق عدالت و جامعه‌ای به دور از ظلم و ستم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه محور فعالیت‌های افراد در سطح جامعه باید براساس قرآن و موازین قرآنی باشد، ادامه داد: اصفهان از آمادگی لازم در راستای برگزاری مسابقات قرآنی در سال‌های آتی برخوردار است و مسئولان باید با هدف تربیت نخبگان و فعالان قرآنی این مسابقات را برگزار کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول