اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج حقوقد انان گیلان خبر داد

برگزاری آموزش حقوقی شهروندی در مدارس رشت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از برگزاری آموزش حقوق شهروندی در دبیرستان‌های نواحی یک و دو شهرستان رشت خبر داد.

برگزاری آموزش حقوقی شهروندی در مدارس رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابوطالب اصغری عصر امروز در جلسه بسیج حقوقدانان استان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارکه فجر سازمان بسیج حقوقدانان استان در راستای ارتقای سطح دانش حقوقی شهروندان آموزش حقوق شهروندی را در دبیرستان‌های نواحی یک و 2 این شهرستان اجرا می‌کند.

وی افزود: در راستای برنامه‌ریزی صورت گرفته با معاون هماهنگی سازمان آموزش و پرورش استان برای آشنایی دانش‌آموزان مقطع متوسطه از حقوق و وظایف شهروندی خود این آموزش‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری سازمان بسیج حقوقدانان با حضور حقوقدانان بسیجی عضو سازمان خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت سازمان بسیج حقوقدانان گیلان خاطرنشان کرد: این نهاد از خرداد سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است.

اصغری اضافه کرد: در این مدت بیش از تعداد 350 نفر از قضات دادگستری، سردفتران اسناد رسمی، وکلای دادگستری و قوه قضائیه، اساتید حقوقی دانشگاه و نمایندگان حقوقی اداره‌ها و سازمان‌ها به عضویت سازمان بسیج حقوقدانان گیلان درآمدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 12 کانون بسیج حقوقدانان در شهرستان‌های مختلف گیلان فعال است، یادآور شد: ایجاد تفکر بسیجی در جامعه از اهداف دیگر این سازمان است.

این مسئول افزود: ایجاد تعامل و هماهنگی با جامعه هدف و استفاده از توانمندی‌های بالقوه و بالفعل آنها در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف سازمان بسیج حقوقدانان گیلان است.

وی تشکیل انجمن‌های علمی گروه‌های مختلف حقوق جزایی، عمومی و بین‌الملل در قالب طرح شجره طیبه صالحان را از اولویت‌های سازمان بسیج حقوقدانان در سال جاری برشمرد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان، با تصریح بر اینکه  ناهنجاری‌های مختلف با حاکمیت روحیه بسیجی برطرف می‌شود، بیان کرد: هر جا که تفکر بسیجی حاکم باشد قانون‌گریزی جای خود را به قانون‌مندی می‌دهد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول