اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از دهه فجر

6 طرح عمرانی فرهنگی در زرند کلنگ‌زنی و افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز از دهه فجر شش طرح مختلف کشاورزی، عمرانی‌، مخابراتی‌ و فرهنگی در شهرستان زرند ‌افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

6 طرح عمرانی فرهنگی در زرند کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شش طرح مختلف کشاورزی، عمرانی‌، مخابراتی‌ و فرهنگی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 3 میلیارد و 350 میلیون ریال در مناطق آبپنگوئیه‌، باب تنگل، حتکن و سربنان شهرستان زرند ‌افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

رضا کرمی فرماندار زرند در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ساختمان دهیاری روستای باب تنگل با زیربنای 100 متر‌ مربع و هزینه 350 میلیون ریال بهره‌برداری شد.

وی بیان داشت: سه طرح کانال انتقال آب کشاورزی در روستاهای حتکن‌‌، باب گهر‌ و آبپنگوئیه با اعتبار 450 میلیون ریال و مجموع طول 3 هزار متر و پوشش 30 هکتار از اراضی مناطق به بهره‌برداری رسید.

کرمی عنوان کرد: همچنین بهره‌برداری از سایت بی‌تی‌اس تلفن همراه با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و زیر پوشش 40 کیلومتر از محور زرند ـ راور و 14 روستای دهستان سربنان از آنتن‌دهی تلفن همراه از دیگر طرح‌های امروز است.

وی گفت: عملیات اجرایی ساماندهی گلزار شهدای باب تنگل با هزینه 100 میلیون ریال نیز آغاز شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول