اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره سینمای جوان در خراسان شمالی خبر داد

اعلام اسامی داوران جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهار (اترک) در خراسان شمالی، اسامی داوران و هیئت انتخاب آثار هنرمندان شرکت کننده در بخش‌های مختلف این جشنواره را اعلام کرد.

اعلام اسامی داوران جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهار (اترک) در خراسان شمالی، یوسف قدیمی اظهار داشت: این جشنواره در چهار بخش فیلم کوتاه، فیلم‌نامه، عکس و پوستر فیلم  اسفند ماه سال جاری در بجنورد برگزار می‌شود.

وی با معرفی داوران بخش فیلم کوتاه این جشنواره، گفت: «حمید دهقانپور»، «حسین ملت‌خواه» و «مهدی عظیمی» آثار کوتاه سینمایی داستانی، پویانمایی، مستند و تجربی را داوری و بهترین‌ها را گزینش می‌کنند.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بجنورد همچنین «حسن غفاری»، «امیر علی جوادیان» و «مجتبی آقایی» را به عنوان داوران بخش عکس و پوستر فیلم این جشنواره منطقه‌ای معرفی کرد.

وی در ادامه به هیئت داوری و انتخاب بخش بهترین فیلم‌نامه این جشنواره اشاره کرد و با معرفی اسامی این داوران، گفت: «حمید جندق»، «محمدجواد یوسفیان»، «محمود سالاری» و «عزیزالله حاجی‌مشهدی» فیلم‌نامه‌های رسیده به جشنواره را ارزیابی و داوری می‌کنند.

یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمایی جوان فصل چهار (اترک با حضور استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، کرمان، گلستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان 16 تا 18 اسفندماه در بجنورد  مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول