اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان:

90 درصد بازنشستگان اصفهانی بیمه تکمیلی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان گفت: تورهای سیاحتی زیارتی، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و حادثه، پرداخت وام ضروری و سهمیه عمره بازنشستگان از خدمات سازمان بازنشستگی استان اصفهان در سال 1390 است.

90 درصد بازنشستگان اصفهانی بیمه تکمیلی هستند

شهروز عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با بیمه تکمیلی اظهار داشت: بیمه تکمیلی در چارچوب قرارداد عمل می‌کند و برای عمل‌های جراحی تا سقف 4 میلیون و 600 هزار تومان پرداخت می‌کند.

وی در مورد تعداد بازنشستگانی که از خدمات بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: 90 درصد بازنشستگان بیمه تکمیلی هستند و عده‌ای از آنها که بیمه نیستند از بیمه همسرانشان استفاده می‌کنند.

مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان در ارتباط با چگونگی برقراری بیمه تکمیلی بیان داشت: بازنشستگان در سه ماهه آغاز سال، فرصت دارند برای انصراف از بیمه تکمیلی و یا برقراری بیمه، درخواست خود را به سازمانی که در آن خدمت می‌کردند ارائه دهند و بابت بیمه تکمیلی یک درصد از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.

وی در مورد سایر خدمات بیمه تکمیلی گفت: برای سی‌تی‌اسکن، رادیوتراپی، سونوگرافی، آنژیوگرافی، ام‌آر‌آی و اقدامات تشخیصی تا سقف 300 هزار تومان پرداخت می‌شود.

عبادی در ادامه تصریح کرد: بیشتر فعالیت‌های سازمان بازنشستگی، الکترونیکی انجام می‌شود، مانند صدور کارت منزلت و دریافت حکم بازنشستگی و اینکه صدور کارت، پس از اسکن کارت، برای بازنشسته ارسال می‌شود.

وی در مورد تعداد بازنشستگان نمونه استان بیان داشت: در سال جاری 10 نفر به عنوان بازنشسته نمونه استان معرفی شدند (سه نفر خانم و هفت نفر آقا) و از استاندار لوح تقدیر دریافت کردند.

مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان در ارتباط با تورهای سیاحتی زیارتی اظهار داشت: شرکت‌های ایرانگردی و جهانگردی و پرشین‌گلف متولی ارائه خدمات سیاحتی زیارتی به بازنشستگان هستند.

وی در پایان بیان داشت: شرکت ایرانگردی و جهانگردی علاوه بر ارائه خدمات سیاحتی زیارتی تا 40 درصد تخفیف اقامت در هتل دارند و بازنشستگان باید از طریق سایت شرکت ایرانگردی و جهانگردی هتل مورد نظر خود را رزرو کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول