اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی میاندرود:

663 نفر از کارگران کشت و صنعت شمال بیمه بیکاری می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تامین اجتماعی میاندرود از پرداخت بیمه بیکاری به 663 نفر از کارگران کشت و صنعت شمال خبر داد.

663 نفر از کارگران کشت و صنعت شمال بیمه بیکاری می‌گیرند

محمدحسن ستونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به بروز برخی مشکلات برای شرکت کشت و صنعت شمال در میاندرود از پرداخت بیمه بیکاری به 663 نفر از کارگران این شرکت خبر داد.

ستونه در این مورد اذعان کرد: این شرکت تا پیش از بروز مشکلات یکی از کارفرمایان خوشنام در شهرستان میاندرود محسوب می‌شد که مبالغ حق بیمه کارگران را به موقع پرداخت می‌کرد.

رئیس اداره تامین اجتماعی میاندرود با اشاره به پرداخت حدود 300 میلیون تومان به صورت ماهانه به کارگران شرکت کشت و صنعت شمال از طرف سازمان تامین اجتماعی و در قالب بیمه بیکاری، ابراز امیدواری کرد این شرکت هرچه سریع‌تر بتواند به تولید و اشتغالزایی بازگردد.

ستونه در مورد حداکثر زمان پرداخت بیمه بیکاری به این کارگران تصریح کرد: دقیقا مشخص نیست اما این پرداخت در مرحله نخست برای حدود  چهار ماه انجام می‌پذیرد.

به گزارش فارس، شرکت کشت و صنعت شمال تولیدکننده روغن مایع خوراکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان شمال کشور در چند ماه گذشته به دنبال بروز مشکلاتی از جمله ناتوانی از تامین ال‌سی برای خرید مواد اولیه تعطیل شد و در حال حاضر با تلاش مسئولان شهرستان میاندرود و استاندار مازندران حقوق بیکاری کارگران آن تا زمان بازگشایی مجدد برقرار شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول