اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران خبر داد

بیمه 20 میلیون روستایی در کشور

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از هزینه شدن 16 میلیارد تومان اعتبار از ابتدای سال جاری در روستاهای این استان خبر داد و گفت: در دولت نهم و دهم 20 میلیون روستایی زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

بیمه 20 میلیون روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن ظهر امروز در همایش یک روزه آموزش دهیاران استان تهران که با رویکرد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزبانی شهرستان ری در سالن همایش‌های شیخ صدوق (ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، با اشاره به نقش مهم دهیاری‌ها اظهار داشت: خط اصلی خدمات رسانی دولت متوجه دهیاری‌ها بوده و این نهاد در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار داشته و در مقاطع مختلف از هیچ خدمتی فروگذار نبوده‌اند.

استاندار تهران با اشاره به توجه ویژه دولت عدالت به روستاها عنوان کرد: توجه‌ای که دولت نهم و دهم به روستاها داشته است بیشتر از دولت‌های گذشته بوده است و اعتبارات و خدماتی که در این دولت برای روستاها اختصاص یافته نسبت به گذشته بی‌نظیر بوده است.

وی در ادامه از بیمه شدن 20 میلیون روستایی خبر داد و گفت: زیر پوشش بیمه بردن 20 میلیون روستایی یک کار تاریخی بود که توسط دولت عدالت صورت پذیرفت، کار با عزمتی که متاسفانه در ارتباط با بازگویی و انعکاس آن زیاد وقت گذاشته نشد تا ابعاد مختلف آن برای مردم شفاف شود.

تمدن زیر پوشش بردن این میزان روستایی را کاری دانست که هیچ دولتی نمی‌تواند آن را انجام دهد مگر دولت احمدی‌نژاد که با عشق ورزی این مهم را عملیاتی کرد.

استاندار تهران با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نام روستا از زبان رئیس جمهور نمی‌افتد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در عرصه‌های مختلف نگاه ویژه‌ای به روستاها دارد.

مرتضی تمدن از هزینه شدن 16 میلیارد تومان اعتبار از ابتدای سال جاری در روستاهای استان تهران خبر داد و تاکید کرد: بدون وسایل و تجهیزات اختصاص یافته به روستاها از ابتدای سال تاکنون بیش از 16 میلیارد تومان اعتبار در روستاهای استان تهران هزینه شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول