اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

10 درصد از پرونده‌های دشتستان متعلق به بخش آبپخش است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: 10 درصد از پرونده‌های دشتستان متعلق به بخش آبپخش است.

10 درصد از پرونده‌های دشتستان متعلق به بخش آبپخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حیدر بحرانی بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش اظهار داشت: پیگیری‌ دادگاه عمومی بخش آبپخش به مدت زیادی بر می‌گردد که در این مدت با پیگیری‌های مستمر خود زمینه را برای این امر مهیا کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از نیازهای دادگاه عمومی بخش آبپخش قاضی بود که با پیگیری‌هایی که در این مدت انجام داده‌ایم، قاضی برای دادگاه عمومی بخش آبپخش تعیین شده و منتظر صدور حکم وی هستیم.

بحرانی تاکید کرد: بعد از صدور حکم قاضی دادگاه عمومی بخش آبپخش که به صورت جدی پیگیر آن هستیم شاهد افتتاح و استقرار دادگاه عمومی در بخش آبپخش خواهیم بود.

رئیس‌ کل دادگستری استان بوشهر بیان داشت: آبپخش دارای پتانسیل‌های فراوان و بالایی در زمینه‌های گوناگون است و امید داریم با تلاش، پیگیری‌ و همکاری مسئولان این پتانسیل‌ها را به فعلیت برسانیم و شاهد پیشرفت، توسعه و ترقی بیش از پیش بخش آبپخش باشیم.

بحرانی اضافه کرد: در استان بوشهر شاهد همکاری، هماهنگی، وحدت و همدلی میان مسئولان هستیم و باید با تمام وجود از شرایط و وضعیت موجود برای خدمت‌رسانی به مردم بهره ببریم.

وی در همین راستا ادامه داد: ایجاد دادگاه عمومی بخش آبپخش یکی از اقدامات مهمی بوده که در راستای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم شاهد آن بوده‌ایم و این دادگاه باعث تسریع در رسیدگی به مسائل قضایی مردم جلوگیری از اتلاف وقت و اطاله زمان رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: بخش آبپخش 10 درصد از پرونده‌های قضایی شهرستان دشتستان را به خود اختصاص داده و دادگاه عمومی بخش آبپخش باعث کوتاه‌ شدن مدت رسیدگی به این پرونده‌ها و کاهش حجم کاری شهرستان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: پس از استقرار دادگاه بخش آبپخش تلاش خود را برای استقرار اداره ثبت اسناد در بخش آبپخش به منظور افزایش رفاه و آسایش اهالی این بخش به کار می‌گیریم.

بحرانی ادامه داد: فعال‌تر شدن شورای حل اختلاف بخش آبپخش یکی از مسائلی است که همواره توسط مسئولان بخش آبپخش بر آن تاکید شده و از این پس تلاش خود را در راستای فعال‌تر شدن شورای حل اختلاف آبپخش به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول