اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کلات:

24 درصد از روستاییان کلات بیمه هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کلات گفت: یک چهارم از روستاییان و عشایر شهرستان از مزایای بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر برخوردار هستند.

24 درصد از روستاییان کلات بیمه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی ساجدی در دیدار با رئیس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان رضوی اظهار داشت: این میزان معادل 50 درصد از سهمیه تعیین شده برای شهرستان در سال 90 است.

وی تصریح کرد: از آنجا که هیچ کمبود اعتباری برای تحقق این امر در شهرستان وجود ندارد، امید است با برنامه‌ریزی و همت مسئولان در آینده‌ای نزدیک هیچ روستایی فاقد بیمه در کلات وجود نداشته باشد.

مهدی ابارشی رئیس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خراسان رضوی نیز در این دیدار وضعیت شهرستان کلات در مقایسه با سایر شهرستان‌ها در حوزه بیمه عشایر و روستاییان را به طور نسبی مطلوب ارزیابی کرد.

وی از بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان کارگزاران بیمه خواست تا با توجه به اهمیت موضوع از تمام توان تبلیغاتی خود برای ترویج فرهنگ بیمه در سطح روستاها استفاده کنند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول