اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

10 درصد انتخابات کرمان به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: 10 درصد انتخابات در استان کرمان به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

10 درصد انتخابات کرمان به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مصلای امام علی (ع) کرمان اظهار داشت: حضور حماسی و هوشمندانه مردم کرمان در 22 بهمن یک بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه حماسه‌ای دیگر در نظام الهی قرار داریم، ابراز داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی حرکت بزرگ دیگری را خلق می‌کند که خاطره آن در نظام جمهوری اسلامی ثبت و ضبط می‌شود.

نجار با تاکید بر اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت بالاتری نسبت به دیگر انتخابات برخوردار است، تصریح کرد: موج عظیم بیداری که در جهان اسلام روی داده، موجب سربلندی و افتخار این نظام الهی است.

وی بیان داشت: نگاه ملت‌ها به ایران است تا مشاهده کنند، ملتی که با فداکاری خود این جریان را آغاز کرده و انقلاب را به ثمر رسانده است، چگونه این راه را همچنان ادامه می‌دهد.

استاندار کرمان افزود: از سوی دیگر جوامع بحران‌زده غرب از جمله آمریکا و اروپا به شدت نگران هستند و مردم سالاری را به نظاره نشسته‌اند که چگونه ملت ایران دمکراسی سرطانی آنها را به چالش می‌کشند.

نجار گفت: مردم ما به دشمنان می‌فهمانند که تدابیر نخ‌نمای آنها مانند تحریم‌ها خللی در اراده آهنین این ملت به وجود نمی‌آورد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 12 اسفند نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است، ابراز داشت: عوامل خودفروخته با فشارهای سیاسی هیاهوی تبلیغاتی دنبال آن بودند که آرای مردم را بی‌اثر کنند و می‌خواستند نظام را از پاسداری رای ملت منصرف کنند.

نجار تصریح کرد: سخنان معجزه‌گونه رهبری در دفاع از آرای مردم در کوران نامردی‌ها و بی‌بصیرتی فتنه‌گران نظام الهی را در برابر دیکتاتورهای مدرن بیمه کرد.

وی عنوان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی تیر خلاصی بر تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب است.

نجار با بیان اینکه بر اساس قانون، مردم انتخابات را برگزار می‌کنند، گفت: نخستین بحث انتخابات اجرای انتخابات در مدار قانون و قانون‌گرایی است و این امر وظیفه قانونی مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات و همچنین وظیفه‌ای شرعی، دینی و الهی است.

وی بیان داشت: اجرای قانون منجر به عدالت و امنیت می‌شود و پایبندی به اصول و اصولگرایی است.

نجار با تاکید بر اینکه همه موظف به اجرای قانون هستیم، ابراز داشت: نامزدهای انتخاباتی یا طرفداران کاندیداها نباید برای رسیدن به آرا هر کاری انجام دهند و ما باید پایبند به قانون باشیم و به قانون احترام بگذاریم.

وی اذعان داشت: به تمام دست‌اندرکاران انتخابات در استان کرمان تاکید کرده‌‌ام که در مسیر قانون گام بردارند و برای دیگران جهنم را برای خود نخرند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در اجرای انتخابات تلاش همه برای حضور گسترده مردم است، بیان داشت: مردم همواره حضور خود را هوشمندانه و آگاهانه و بابصیرت نشان داده‌اند و با جان و مال از نظام پاسداری کرده‌اند.

نجار خاطرنشان کرد: در این انتخابات نیز مردم کرمان و ملت ایران با حضور هوشمندانه خود بار دیگر بصیرت، آگاهی و شعور خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی تصریح کرد: مستکبران باید بدانند که ملت ایران ذره‌ای از ارزش‌ها، فضیلت‌ها و اهداف امام راحل کوتاه نمی‌آیند.

نجار بر رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و ابراز داشت: ما نباید برای رسیدن به هدف خود بسیاری از ارزش‌ها و اصول را زیرپا بگذاریم.

وی گفت: انتخابات باید منجر به افزایش امنیت ملی، وحدت، انسجام و عزت و اقتدار نظام الهی شود و کاندیداها از تخریب یکدیگر خودداری کنند و توانمندی خود را بیان کنند و به بیان افکار و اندیشه‌های خود بپردازند.

استاندار کرمان با بیان اینکه نباید ذره‌ای بی‌اخلاقی از طرف کاندیداها و یا طرفداران آنها صورت گیرد، اظهار داشت: انتخاب‌کنندگان هم بر اساس اخلاق، ارزش‌ها، توانمندی‌ها و معیارهای امام راحل و رهبری انتخاب فرد صالح‌تر را انجام دهند.

نجار تصریح کرد: یک رای به صندوق خار و تیری به چشم دشمنان است و همه باید در این زمینه از یکدیگر سبقت بگیریم.

وی با اشاره به بعضی از جوسازی‌ها بیان داشت: بعضی‌ها از هم‌اکنون می‌گویند ما برنده انتخابات هستیم در حالی که در افکارسنجی حتی 100 رای هم ندارند.

نجار از فعالیت 30 هزار نفر عوامل اجرایی در استان کرمان خبر داد و گفت: 10 درصد انتخابات در استان کرمان به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

وی با اشاره به دایر شدن یک هزار و 839 صندوق ثابت و سیار اخذ آرا در استان کرمان تصریح کرد: 117 نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان نام‌نویسی کردند که از این تعداد 87 نفر تایید صلاحیت شده‌اند.

نجار از آمادگی کامل استان کرمان برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: هدف باید در فضای همدلی و فضای دوستی یکی باشد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول