اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

اخلاق غیر انتخاباتی شایسته نامزدها نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: رعایت نکردن اخلاق اسلامی شایسته نامزدها و جامعه اسلامی نیست.

اخلاق غیر انتخاباتی شایسته نامزدها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم اظهار داشت: ملت ایران در آستانه یک امتحان بزرگ قرار گرفته است و با همکاری و تلاش خود آینده این کشور را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه نامزدها و حامیان آنها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، افزود: توجه به این امر مهم است که اگر نوع اخلاق‌ها غیر اسلامی باشد برای نامزدها شایسته نیست و تمام رسانه‌ها و افرادی که در عرصه انتخابات دخیل هستند توجه به شاخص‌ها را بیان کرده و به مردم معرفی کنند.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه حضور چشمگیر مردم در انتخابات مجلس نهم استکبار جهانی را ناامید می‌کند ابراز داشت: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بداند که حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند.

دژکام با اشاره به روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس بیان داشت: این دانشمند بزرگ جهان اسلام از مقتدرترین دانشمندان عرصه علوم مختلف بوده و در تمام عالم خدمات علمی وی مشهود است.

وی با بیان اینکه خواجه نصیر به عنوان الگوی دانشمندان ایران و جهان اسلام معرفی شده است خاطرنشان کرد: امروز شهدایی نظیر شهریاری و احمدی‌روشن‌ها نشان دادند که برای رسیدن به اهدافشان علم و دین را در تمام عرصه‌های زندگی خود ادغام کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به هشتم اسفند ماه و روز امور تربیتی و تربیت اسلامی تصریح کرد: نگاه عالمانه شهیدان رجایی و باهنر در بحث تربیت اسلامی باعث شد تا این امر در آموزش و پرورش ما مطرح شود.

امام جمعه جهرم بیان داشت: کشور ما در مدت پس از پیروزی انقلاب در زمینه‌های علمی تغییر و تحولات شگرفی داشته اما در زمینه تربیت اسلامی عقب‌نشینی کرده است‌.

دژکام با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در زمینه اعتقادات، عبادات و اخلاق تأکید بسیاری دارند گفت: این امر وظیفه مسئولان، آموزگاران و خانواده‌ها است که نسبت به تربیت فرزندان خود دریغ نکنند.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول