اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری اصفهان:

هویت رو به افول وکلا یکی از مشکلات حرفه وکالت است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری اصفهان گفت: یکی از چالش‌های بزرگی که حرفه وکالت با آن رو به ‌رو می‌باشد، هویت رو به افول وکالت است.

هویت رو به افول وکلا یکی از مشکلات حرفه وکالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد جعفری‌فشارکی در شصتمین سال استقلال کانون وکلای دادگستری و گرامیداشت صدو دومین سالگرد تأسیس نهاد وکالت در ایران با بیان اینکه یکی از چالش‌های بزرگی که حرفه وکالت با آن رو به‌ رو می‌باشد، هویت رو به افول وکالت است، تصریح کرد: یکی از علل این موضوع فرهنگ معارضه با وکالت است که امروز ناخواسته یا دانسته یا ندانسته در دستگاه قضایی شکل گرفته و این فرهنگ معارضه، رو به توسعه است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته دو،ر وکلا احساس غرور می‌کردند و به خود می‌بالیدند، اظهار داشت:  امروز نیز وکلا باید به خود ببالند، چرا که این هویت به دست آمده نتیجه تلاش‌ها، تقوا و فضیلت و علم پیشکسوتان این حرفه است.

رئیس کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری اصفهان تأکید کرد: اگر امروز ما با این معضلات مواجه هستیم، یکی از دلایل آن عدم رفتار جمعی و شخصی ما وکلا بوده است، بنابراین ما باید از این هویت پاسداری کنیم، رفتار صاحب منصبان کانون و نگرش‌های آنها نیز سبب ایجاد این وضعیت شده است.

جعفری فشارکی یادآور شد: وکالت امروز به جهاد علمی و اخلاقی نیازمند است و در صورتی که این جهاد انجام نشود، نهاد وکالت با مشکلات بیشتری رو به ‌رو می‌شود، کمیسیون کارآموزی چهره علمی کانون است و رسالت اصلی آن اعتلای اخلاقی و علمی وکلا و کارآموزان می‌باشد.

رئیس کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری اصفهان با اشاره به انتخابات هیئت مدیره کانون وکلا در آینده‌ای نزدیک گفت: باید به گونه‌ای فضا را رقم بزنیم که احساس شود تمام افراد برای ارائه خدمت آمده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول