اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد

تاسیس اردوگاه جوانان دلند با اعتبار 4 میلیارد تومان در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان از تاسیس اردوگاه جوانان دلند با اعتبار 4 میلیارد تومان در گلستان خبر داد.

تاسیس اردوگاه جوانان دلند با اعتبار 4 میلیارد تومان در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری صبح امروز در جمع مدیران هلال احمر استان با اشاره به اینکه در سطح کشور برای تاسیس هفت اردوگاه جوانان برنامه‌ریزی شده، اظهار داشت: یکی از این اردوگاه‎ها در استان گلستان تاسیس می‎شود که 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که یک میلیارد آن توسط جمعیت هلال احمر تامین شده است‎.

وی یادآور شد: این اردوگاه شامل بخش‎های مختلف خوابگاه اعضا و جوانان، سالن آمفی تئاتر، استخر شنا، سالن ورزشی و سالن فوتبال و یک مجتمع فرهنگی آموزشی جامع به شمار می‎آید که در فاز یک خوابگاه آن در سال 1391 به بهره‎برداری می‎رسد و تا پایان سال فاز دوم آن شروع می‎‎شود.

اکبری پروژه درمانی و توانبخش شهرستان بندرگز را از دیگر پروژه‎های اقتصادی دانست و بیان داشت: برای این پروژه نیز 600 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده و علاوه بر این ساخت استخر به عنوان مرکز آموزش نجات در سیلاب نیز در شهرستان مینودشت در دست اقدام داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه فعالیت‎های بسیار جالبی در این جمعیت در دستور کار قرار گرفته، اذعان داشت: ارتقا بحث درآمدی جمعیت یک دیگر از این اقدامات است که ما در سال گذشته 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار داشته‎ایم که امسال این رقم به 9 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تنها 37 درصد ظرفیت لجستیک جمعیت در سطح استان فراهم بود، اظهار داشت: این 37 درصد شامل ماشین‎آلات فرسوده و کهنه بوده و حتی در سطح شهرستان‎ها با خودرو پیکان رفت و آمد می‎شد.

اکبری تصریح کرد: اما در سال جاری 73 درصد لجستیک جمعیت با کیفیت عالی و خودروهای نجات، آمپولانس و خودروهای امداد تکمیل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: برای تکمیل 73 درصدی این امکانات 4 میلیارد تومان جدای از اعتبار 9 میلیارد تومانی جمعیت هزینه شده که نشان از جهش اقتصادی خوب جمعیت هلال احمر گلستان دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 26 پروژه اقتصادی در دستور کار جمعیت قرار گرفته، متذکر شد: چهار پایگاه امداد کوهستانی، پایگاه امداد هوایی که 85 درصد پیشرفت داشته از دیگر فعالیت جمعیت به شمار می‎آید که در کل برای 26 پروژه 53 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول