اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی

جشنواره طرح‌ها و ایده‌های نو قرآنی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی از برگزاری جشنواره طرح‌ها و ایده‌های نو قرآنی در این استان خبر داد.

جشنواره طرح‌ها و ایده‌های نو قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، یوسف امینی اظهار داشت: به‌منظور بهره‌گیری از توان علمی و خرد جمعی تمام صاحب‌نظران و فعالان قرآنی خراسان رضوی فراخوان جشنواره طرح‌ها و ایده‌های نو قرآنی منتشر شد.

وی افزود: صاحب‌نظران و کارشناسان علوم قرآنی و همچنین مدیران و مربیان موسسات قرآنی می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های نو خود را در محورهای آموزشی، پژوهشی، تبلیغ و ترویج، نشر مکتوب و الکترونیک، هنر و مشاوره با محوریت قرآن کریم به دبیرخانه این جشنواره واقع در مجتمع فرهنگی و هنری صاحب الزمان(عج) دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی ارائه کنند.

امینی آخرین مهلت برای دریافت آثار را پایان اردیبهشت 91 دانست و اظهار داشت: طرح‌های دریافتی توسط هیئت داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و از طرح‌های برگزیده برای اجرا و تولید و انتشار حمایت می‌شود.

در ادامه مشاور مدیرکل و مسئول دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از کسب رتبه برتر ترویج فرهنگ نماز توسط این اداره‌کل خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد تقی کاظمی‌نسب گفت: در بین 31 استان کشور این اداره‌کل مقام برتر ترویج فرهنگ نماز را کسب کرد.

وی افزود: اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی در حالی این مقام را کسب کرد که سال گذشته نیز در این حوزه شایسته تقدیر شناخته شده بود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول