اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز وکیل

ساختمان کانون وکلای کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با روز وکیل ساختمان کانون وکلای دادگستری کرمان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس کل دادگستری کرمان افتتاح شد.

ساختمان کانون وکلای کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان این کانون اظهار داشت: برای خرید این مکان از صندوق رسالت وام دریافت شده است.

محمد عارفی ساختمان کانون وکلای دادگستری استان کرمان را مکانی مناسب و مطلوب برای استقرار کانون دانست و اظهار داشت: این ساختمان در سه طبقه با معماری زیبا در شان وکلای دادگستری است.

وی بیان داشت: تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسبی نیز خریداری شده است که با توجه به محل استقرار در دادسرا، دادگاه‌ها،‌ کمیسیون‌ها، سالن آمفی‌تئاتر و ... به کار گرفته می‌شود.

عارفی از تجهیز ساختمان کانون مذکور به شبکه اینترنت خبر داد و تصریح کرد: سایت کانون وکلای دادگستری استان کرمان یکی از به روزترین سایت‌ها است و این کانون به سیستم دستگاه قضایی متصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دست گرفتن اداره کانون توسط همکاران کرمانی، پذیرش کارآموز وکالت، نظارت بر کار وکلا و تدریس و انجام اختبار کتبی و شفاهی توسط استادان کرمان را از جمله ره‌آوردهای کانون وکلای استان کرمان طی یک سال گذشته است.

عارفی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه ارتقای سطح علمی کارآموزان ابراز داشت: کمیسیون کارآموزی کانون وکلا کلاس‌های تئوری و عملی برای کارآموزان در نظر گرفته است.

وی ابراز داشت: همچنین قصد داریم، جلسه‌های دادگاه‌های تصنعی را در محل کانون برگزار کنیم تا کارآموزان را با وظایف صحیح خود آشنا کنیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول