اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری برج شکوه دشتستان خبر داد

افتتاح فاز نخست برج شکوه دشتستان در خرداد 91

خبرگزاری فارس: مجری برج شکوه دشتستان از افتتاح فاز نخست برج شکوه دشتستان در خرداد 91 خبر داد.

افتتاح فاز نخست برج شکوه دشتستان در خرداد 91

 نادر استوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای پیشینه بسیار غنی فرهنگی و تاریخی است و از تمدنی کهن و ارزشمند برخوردار است و باید نسبت به حفظ و حراست از اماکن تاریخی و بازسازی و بهسازی این اماکن اهتمام ورزیم.

وی افزود: مطالعات بسیار زیادی در بناهای دشتستان در ادوار مختلف صورت گرفته و تلاش کرده‌ایم در طراحی و احداث و اجرای برج شکوه دشتستان به نوعی نسبت به گسترش فرهنگ و تمدن دشتستان بزرگ اهتمام ورزیم و در بخش‌هایی از این بنا در این مسیر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مجری برج شکوه دشتستان با بیان اینکه بیش از 140 میلیارد ریال برای این بنا هزینه می‌شود خاطر نشان کرد: تاکنون 80 میلیارد ریال در برج شکوه دشتستان هزینه شده و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 60 میلیارد ریال دیگر نیز در فازهای مختلف این بنا هزینه شود.

استوار تصریح کرد: این برج در زیربنای 33 هزار مترمربع احداث شده و علاوه بر واحدهای تجاری و فرهنگی و مسکونی، مجموعه بزرگ شهربازی و همچنین رستوران گردان نیز در این برج پیش‌بینی شده است.

وی از افتتاح فاز نخست برج شکوه دشتستان در خرداد 91 خبر داد و افزود: فاز نخست این بنا بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوار هستیم در خرداد سال آینده به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استوار اذعان داشت: فاز دوم این پروژه عظیم نیز 85 درصد پیشرفت دارد و فاز سوم و چهارم نیز به ترتیب 65 و 30 درصد پیشرفت دارند.

وی بیان کرد: مسئولان شهرستان و استان همکاری مطلوبی در احداث این برج داشته‌اند و امیدوار هستیم بتوانیم نسبت به احیای تاریخ و فرهنگ دشتستان بزرگ گام بلندی برداریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول