اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی شیراز:

نمایندگان مجلس نهم اتاق بازرگانی را یاری دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: نمایندگان انتخابی مجلس نهم اتاق بازرگانی را یاری دهند چراکه عمده بار اقتصادی این استان بر عهده اتاق بازرگانی است.

نمایندگان مجلس نهم اتاق بازرگانی را یاری دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز فریدون فرقانی صبح امروز در جمع تعدادی از نامردهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی بر مبنای مصوبه‌ای قانونی به عنوان مشاور سه قوه تعیین شده است.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: در اتاق بازرگانی شیراز سعی شده است با هم‌اندیشی، تعامل و استفاده از توان‌های مختلف بخش خصوصی اقدامات خوب و قابل توجهی انجام شود.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری متقابل نمایندگان مجلس با اتاق بازرگانی افزود: با همکاری و تعامل نمایندگان مجلس با اتاق بازرگانی می‌توان این استان را از مشکلاتی که با آن درگیر است را رها کرد.

فرقانی از نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا انتظارات بخش خصوصی را مورد توجه قرار دهند.

این مقام مسئول در بخش خصوصی عمده رسالت اتاق بازرگانی را ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و ابراز داشت: برنامه‌های مختلفی را برای ایجاد اشتغال پایدار در سال آینده داریم که در این راه حمایت نمایندگان مجلس می‌تواند ما را در رسیدن به این مهم یاری دهد.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز ادامه داد: عنوان سال جهاد اقتصادی که توسط مقام معظم رهبری برای سال 90 در نظر گرفته شد فقط مختص یک‌سال نیست و ما باید این جهاد اقتصادی را تا آخر ادامه دهیم.

وی با اشاره به برخی قوانین بازدارنده خواستار اصلاح این قوانین شد و گفت: فارس ظرفیت‌های بسیاری دارد که از آنها به درستی استفاده نشده است و ما سعی داریم با حمایت نمایندگان از ظرفیت‌های فارس به شکل مطلوب‌تری بهره ببریم.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز تصریح کرد: انتظار ما از نمایندگان این است که در راه اصلاح مبانی در مورد قوانین بازدارنده گام بردارند.

فرقانی با بیان اینکه عقب ماندگی‌های فارس باید هر چه سریع‌تر جبران شود خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی شیراز عمده بار اقتصادی استان را به دوش دارد و به نظر می‌رسد دولت باید این موضوع را از طریق نمایندگان درک کند.

انتهای پیام/غ20 /گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول