اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-225

امیرحسنخانی:‌ مردم تابع ولایت مطلقه فقیه باشند

خبرگزاری فارس: یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان گفت: مردم باید قانون‌مدار و تابع ولایت مطلقه فقیه باشند.

امیرحسنخانی:‌ مردم تابع ولایت مطلقه فقیه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، پس از رد صلاحیت محمدرضا امیرحسنخانی کاندیدای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان برخی از کاندیداهای انتخاباتی از فرصت استفاده و اعلام کردند که امیرحسنخانی از آنان حمایت کرده است.

محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس هفتم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این‌باره اظهار داشت: هرگونه دعوت به تجمع، ارسال پیامک، راهپیمایی، اطلاعیه و اظهار نظر در مورد تأیید یا رد سایر کاندیداها از سوی بنده و طرفدارانم کذب محض است.

وی از مردم خواست که تابع قانون و ولایت مطلقه فقیه و منویات مقام معظم رهبری باشند و با حضور حداکثری خود در انتخابات به افراد اصلح رأی دهند.

امیرحسنخانی افزود: مردم فهیم شهرستان فردوس همچون همیشه با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگان ثابت می‌کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول