اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-270

حبیبی‌منش: شرکت در انتخابات نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستات قاینات با اشاره به اینکه جایگاه مجلس جایگاهی بسیار عالی است، گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود در انتخابات 12 اسفند تمام نقشه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را نقش بر آب می‌کنند.

حبیبی‌منش: شرکت در انتخابات نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش با تأکید بر حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات اظهار داشت: انتخابات مظهر اراده مردم است و مردم ایران اسلامی به ویژه قاینات با حضور حداکثری خود در انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس نهم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

وی تصریح کرد: مجلس مرکزی تعیین‌کننده برای انقلاب اسلامی است و مجلس شورای اسلامی مظهر حضور و اراده مردم در صحنه‌های اقتصادی و سیاسی است.

فرماندار قاینات با اشاره به اینکه در این شهرستان هشت نفر مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند و اسامی آنان در زمان مقرر به اطلاع مردم رسیده است، افزود: همه کاندیداها و طرفداران آنها باید تلاش کنند تا با رعایت قوانین انتخابات مرتکب تخلفات انتخاباتی نشوند.

حبیبی‌منش ادامه داد:‌ تخریب رقبا و جریان‌های حامی آنها یکی از آفت‌ها و منکرات انتخاباتی است که باید برابر فرمایشات مقام معظم رهبری کاندیداها از تخریب یکدیگر جلوگیری و با ارائه اهداف و برنامه‌های آینده خود نسبت به جلب توجه مردم اقدام کنند.

وی از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم خبر داد و گفت: تمام امکانات موجود در شهرستان اعم از وسایط نقلیه اداری کارمندان و همه امکانات و بسترهای لازم برای برگزاری این انتخابات فراهم شده است.

فرماندار قاینات با اشاره به اینکه 124 صندوق رأی در این شهرستان در انتخابات وجود دارد، افزود: نیروهای هیئت‌های بازرسی، نظارت، اجرایی و انتظامی آموزش‌های لازم به منظور برگزاری این انتخابات باشکوه را پشت سر گذاشته‌اند.

حبیبی‌منش صیانت و حفاظت از آرای مردم را وظیفه مجریان انتخابات دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارمندان دولت در ساعات اداری حق تبلیغ له یا علیه کاندیدایی ندارند و استفاده از وسایط نقلیه اداری برای کاندیدای خاص جرم محسوب می شود.

وی انتخابات را یک جشن ملی برشمرد و تصریح کرد: نباید با اقدامی ناشایست این جشن ملی به کام مردم تلخ شود.

فرماندار قاینات خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی با استفاده از صبر و سعه‌صدر می‌توانند در تبلیغات به جای تخریب یکدیگر به تشریح برنامه‌های خود بپردازند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول