اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/176

سعیدی: انتخابات سرمایه‌گذاری مردم در ارتقای کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش رودهن، شرکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را سرمایه‌گذاری امت در راستای شکوفایی نظام مقدس اسلامی خواند.

سعیدی: انتخابات سرمایه‌گذاری مردم در ارتقای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، آزاد سعیدی در جمع مسئولان بخش رودهن اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات هدف همه آحاد جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در گوشه‏ای از فرمایشات گران‏سنگ خویش فرمودند که "مشارکت مردم در انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکتی نمایشی نیست؛ بلکه سرمایه‌گذاری ملت در جهت ارتقای کشور است".

سعیدی اضافه کرد: امیدوارم مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، یاس و نا امیدی دشمنان اسلام و ایران عزیز را فراهم سازند.

رئیس شورای اسلامی بخش رودهن افزود: شرکت در انتخابات تداوم و ارتقا‌ی آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بنیان‏گذار و معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و شهدای گران‏قدر خواهد شد.

وی، ولایتمداری را شرط نخست اصلح بودن نامزدهای انتخاباتی خواند و افزود: مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم خوب و شریف دماوند و فیروزکوه فردی را انتخاب می‏کنند که در وهله نخست ولایتی باشد.

سعیدی ادامه داد: نماینده باید به آرمان‌های نظام مقدس اسلامی ایمان داشته باشد تا در سایه این پرتو پرفروغ و سود جستن از تجربه کافی شرط امانت‏دار وکالت مردم را به جای آورد.

رئیس شورای اسلامی بخش رودهن در پایان از فرمانداری شهرستان دماوند، بخشداری رودهن، دهیاران، دیگر مسئولان و تمامی کسانی که حتی کوچک‏ترین قدمی در فراهم‏سازی مقدمات اجرای هر چه بهتر انتخابات به بهترین شکل بر می‌دارند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول