اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد آذربایجان غربی:

نخبگان فرهنگی حضور چشمگیری در انتخابات داشتند

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: نخبگان فرهنگی آذربایجان غربی در انتخابات مجلس نهم حضور چشمگیری داشتند.

نخبگان فرهنگی حضور چشمگیری در انتخابات داشتند

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه در انتخابات مجلس نهم حضور مؤثری داشتند اظهار داشت: همه آحاد جامعه اعم از کسبه، اصناف، دانشجویان در آیین رأی‌گیری حضور به هم رساندند، ولی مشارکت قشر فرهنگی و هنری جلوه خاص و بی‌بدیلی در شعب اخذ رأی ایجاد کرده بود.

وی با بیان اینکه افراد فرهیخته و نخبگان به طور معمول الگوی نسل جوان قرار می‌گیرند گفت: همیشه و در طول رویدادهای سیاسی و اجتماعی مختلف عملکرد و نوع حرکت این قشر از جامعه توسط نسل جدید اعم از جوانان و نوجوانان رصد می‌شود بر این اساس حضور هنرمندان و صاحب‌نظران پای صندوق‌های رأی بسیار مورد توجه بود.

این مسئول با بیان اینکه فجر پیروزی متعلق به کاندیداها نبوده بلکه از آن ملت بزرگ و سلحشور ایران زمین است خاطرنشان کرد: با وجودی که ایادی استکبار جهانی با در دست گرفتن حربه‌های مختلف به انحای گوناگون نظام و ملت ایران را تهدید می‌کنند، ولی ملت ایران پایدارتر و مقاوم‌تر از گذشته در این انتخابات شرکت کردند تا باری دیگر صحنه‌ای از اقتدار ملی و حقارت دشمنان به تصویر بکشند.

کریمی با بیان اینکه دشمن از خیلی وقت پیش برای انتخابات مجلس نهم برنامه‌ریزی می‌کرد گفت: از ماه‌های قبل از این ایادی استکبار جهانی، مردم را به رأی ندادن ترغیب می‌کردند، ولی ملت ایران با حضور حداکثری خود پای صندوق های رأی باری دیگر پوچ و عبث بودن تلاش‌های آنها را به اثبات رساندند.

 وی ایران اسلامی را دارای ملتی مستقل و آزاده دانست و اذعان داشت: در هیچ یک از برهه‌های تاریخی با وجود تبلیغات و فضاسازی دشمنان، ملت ما تحت تأثیر سخنان پوچ هیچ کسی قرار نگرفته و همیشه با تدبر، تعقل و با عنایت به رهنمودهای رهبری برای امور گوناگون تصمیم‌گیری کرده‌اند لذا اقتدار و عزت کنونی کشورمان نیز از استقلال فکری ملت سرچشمه گرفته است.

 انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول