اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش تجربه و دانش صورت گرفت

بازدید کارشناسان اورژانس کاشان از مرکز اورژانس 115 قم

خبرگزاری فارس: کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان با هدف افزایش تجربه و دانش از مرکز اورژانس 115 قم بازدید به عمل آوردند.

بازدید کارشناسان اورژانس کاشان از مرکز اورژانس 115 قم

به گرازش خبرگزاری فارس از قم، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به عنوان یکی از مجهزترین مراکز اورژانس 115 در کشور، تجربیات و داشته‌های خود در زمینه فناوری اطلاعات IT  و سیستم اتوماسیون را به سایر مراکز اورژانس 115 کشور منتقل می‌کند.

در همین راستا چند نفر از کارشناسان واحدهای مختلف مرکز اورژانس 115 کاشان بازدیدی چند ساعته از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم داشتند.

نحوه اخذ ماموریت در سیستم اتوماسیون 115، نحوه عملکرد سرورهای پوشش‌دهنده این سیستم، عملکرد سیستم ضبط مکالمات، چگونگی استفاده از سیستم GPS و مکان‌یاب آمبولانس‌ها، سیستم ارسال پیام به مانیتور آمبولانس‌ها و دریافت پاسخ آنها در دیسپچ، واحد کنترل کیفیت و نحوه عملکرد آن از مواردی بود که این کارشناسان از نزدیک با آنها آشنا شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در راستای افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات در چند سال اخیر فعالیت‌های خوبی به انجام رسانیده است که از نتایج اینگونه فعالیت‌ها می‌توان به استفاده مراکز اورژانس 115 دیگر استان‌ها از تجربه و دانش پرسنل و نیروهای امدادی این مرکز نام برد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول