اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف راز قتل جسد سوخته شده در اراک

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از کشف راز قتل جسد سوخته شده و دستگیری قاتل در شهر اراک خبر داد.

کشف راز قتل جسد سوخته شده در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی رضا احمدی گفت: ساعت 14 و 45 دقیقه بیستم بهمن ماه سال جاری کشف جسدی سوخته شده در نزدیکی پارک جنگلی جاده  اراک- خمین به پلیس آگاهی استان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله اکیپی از پرسنل اداره مبارزه با جرایم جنابی و تشخیص هویت برای بررسی موضوع به محل اعزام که مشاهده شد جسد متعلق به مردی حدودا 40 ساله به صورت نیم سوخته در ضلع جنوبی پارک جنگلی رها شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با بیان اینکه با حضور بازپرس ویژه قتل و عوامل پزشکی قانونی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد گفت: با بررسی دقیق محل کشف جسد و بررسی آثار و مدارک موجود در صحنه قتل و با اقدامات فنی، جسد اهل و ساکن اراک شناسایی شد.

احمدی بیان کرد: با شناسایی مقتول، تحقیقات با مصاحبه و بازجویی از آشنایان و بستگان وی آغاز شد و در طی مراحل تحقیق ماموران به همسر مقتول مظنون و او را برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی احضار کردند.

این مقام انتظامی در استان ادامه داد: در ابتدا همسر مقتول منکر هر گونه ارتباط با قتل شوهر خود شد که با وجود ادله و مدارک ارائه شده در نهایت از راز قتل همسرش با همدستی فردی دیگر از اقوامشان پرده برداشت.

احمدی اظهار کرد: با مشخص شدن راز قتل وی، همدست وی که اهل و ساکن اهواز بود با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی به اراک هدایت و در مسیر ورودی شهر توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در بازجویی‌های فنی و پلیسی وی با اعتراف به قتل گفت به علت برخی اختلافات در منزل مقتول با وی درگیر و او را به قتل رساندم و شبانه جسدش را به پارک جنگلی واقع در جاده اراک  خمین انتقال داده و سوزاندم.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اقرار متهمین، نامبردگان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی که با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول