اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اصلاح‌طلبان مجلس هفتم:

12 اسفند ماهیت جعلی جنبش ساختگی سبز را برملا کرد

خبرگزاری فارس: نماینده اصلاح‌طلب مردم اردبیل در مجلس ششم گفت: حضور مردم در 12 اسفندماه پای صندوق‌های رای ماهیت جعلی جنبش ساختگی سبز را بیش از گذشته برملا کرد.

12 اسفند ماهیت جعلی جنبش ساختگی سبز را برملا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حضور پرشور و دشمن‌شکن ملت با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس تحسین دوست و دشمن را برانگیخت در این بین نور‌الدین پیرمؤذن سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس هفتم که اکنون ساکن بوستون آمریکا است طی بیانیه‌ای که امروز به دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل ارسال گردید این حضور و پیروزی تاریخی را به رهبر و ملت ایران تبریک گفته است.

وی در این نامه آورده است: مردم آزاده استان اردبیل که حضور پرشور و حماسی‌ساز خود را در پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشته و صحنه‌های به یادماندنی از رشد و بلوغ سیاسی خود را در معرض دید همگان گذاشتند و در روزی که نگاه مردم دنیا به سوی ایران و ایرانی بود الحق مردم دیار با غیرت سبلان با لبیک به موقع به ندای رهبر معظم انقلاب برگ زرینی بر افتخارات سیاسی استان دار‌الارشاد اردبیل افزودند و صلابت خود را نشان دادند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ششم افزود: 12 اسفند به عنوان یک تاسوعای سیاسی و یک روز انتخاب بزرگ صف دوستان و دشمنان اسلام، انقلاب و رهبری را از هم جدا کرد.

پیرمؤذن در ادامه این پیام آورده است: در این روز بار دیگر شکاف عمیق بین مردم و مدعیان دروغین دموکراسی وارداتی آشکار و ثابت شد که رهبران مبهم و سخنگویان جعلی جنبش ساختگی سبز که با چشم بسته و دهان بزرگ بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبیدند تا چه اندازه از درک واقعیت‌ها و حقایق جامعه ایران اسلامی فاصله دارند.

نور‌الدین پیرمؤذن در بیانیه خود تاکید کرده است: به نوبه خود این حضور و پیروزی تاریخ‌ساز را به رهبر، ملت ایران و مردم قهرمان استان اردبیل و نیز منتخبان شایسته استان به خصوص به برادر شجاع، متدین، حزب‌اللهی، سخت‌کوش، پاک‌باخته و نستوه خود حاج کمال‌الدین پیرمؤذن تبریک گفته و آرزوی موفقیت در انجام وظایف خطیر امانت نمایندگی مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

پیرمؤذن که این پیام خود را از بوستون آمریکا خطاب ارسال کرده در بخش پایانی آورده است: وظیفه می‌دانم از زحمات شبانه‌روزی مسئولان اجرایی در وزارت کشور و تلاش‌های نهاد نظارتی شورای نگهبان در امانت‌داری صحت و سلامت انتخابات قدردانی ‌کنم.

نورالدین پیرمؤذن نماینده اصلاح‌طلب مردم اردبیل در مجالس ششم و هفتم می‌باشد که در انتهای مجلس هفتم به واسطه مصاحبه با شبکه معلوم‌الحال صدای آمریکا (voa) و انتقاد از نحوه برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دیگر به کشور بازنگشت و در آخرین سال مجلس هفتم به علت زیادی غیبت غیرموجه طبق ماده 88 آئین‌نامه داخلی مجلس مستعفی شناخته شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول