اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

مازندرانی‌ها 25 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی‌ها 25 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند.

مازندرانی‌ها 25 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد ابراهیم باغبانی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران اظهار داشت: برخی از نارسایی‌های که کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراکز با آن مواجه هست به خاطر کم‌کاری برخی از ارگان‌های دولتی است.

وی به نقش اثرگذار رسانه‌ها برای همراهی با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در ترغیب مردم برای کمک رسانی به کمیته امداد امام خمینی (ره)، نقش بسیار اثرگذار و مثبت دارند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در ادامه با اشاره به پرداخت کمک هزینه‌های مراسم عروسی امدادگران خاطرنشان کرد: تاکنون به هزار و 500 مددجو امداد کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شد و تا پایان سال باید کمک هزینه 2 هزار مددجو در کمیته امداد مازندران پرداخت شود.

وی از احداث و بهره‌برداری 350 واحد مسکونی در 24 اسفند ماه ماه سال جاری در مازندران خبر داد و ادامه داد: افتتاح 350 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد با مشارکت خیران، کمیته و بخشی نیز آورده مددجویان انجام می‌شود.

باغبانی با اشاره به نزدیک بودن هفته احسان و نیکوکاری از تهیه و توزیع 500 هزار پاکت هدیه در سطح مدارس استان مازندران خبر داد و گفت: زنگ هفته احسان و نیکوکاری در مدارس استان مازندران همزمان با سراسر کشور نواخته می‌شود و با هماهنگی که با مسئولان مدارس و آموزش پرورش انجام شد مبالغ هدیه‌های جمع‌آوری شده در بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس توزیع و گزارش پرداخت هدیه در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد.

وی به همکاری سازمان بسیج در هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری پایگاه‌های بسیج سراسر استان از ظرفیت 3 هزار و 500 پایگاه استان مازندران با توزیع 800 هزار پاکت در بین پایگاه‌ها برای دریافت کمک‌های نقدی مردم نیز بهره‌برداری می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران تعداد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران را 70 هزار نفر اعلام و گفت: 60 هزار خانوار به طور ماهانه مبلغ 40 تا 75 هزار تومان در ماه مستمری دریافت می‌کنند.

وی مهم‌ترین برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) را توانمندسازی خانواده‌های بی‌بضاعت اعلام کرد و گفت: همه افرادی که برای دریافت کمک به کمیته امداد مراجعه می‌کنند اولویت اصلی امداد برای کمک توانمندسازی خانواده‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کمیته امداد مازندران در سال 90 اقدام به پرداخت وام کارگشایی به 7 هزار نفر مددجوی کمیته امداد در مازندران کرده، اذعان داشت: پرداخت کمک مالی در شهرستان‌ها با اختیار مدیران شهرستانی انجام می‌شود.

باغبانی در پایان میزان کمک‌های مردم استان مازندران به کمیته امداد مازندان را حدود 25 میلیارد تومان اعلام و اذعان داشت: 7 میلیارد تومان از کمک از طریق صندوق‌های صدقات در سطح شهرهای جمع‌آوری شد و حدود 400 هزار صندوق نیز در سطح خانوارها توزیع شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول