اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 1500 دوره آموزشی قرآن در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 1500 دوره آموزشی قرآن در شهرستان کنگان خبر داد.

برگزاری 1500 دوره آموزشی قرآن در شهرستان کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان در تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و از همه امکانات موجود برای تقویت معنویت بهره می‌بریم.

وی افزود: در سال جاری بیشترین و کیفی‌ترین برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در سطح شهرستان کنگان برگزار شد و استقبال خوبی نیز از این برنامه‌ها به عمل آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: برگزاری 50 ایستگاه‌ صلواتی، اطلاع‌رسانی به تشکل‌ها و هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی به منظور شرکت در مراسمات و راهپیمایی‌های  مذهبی، توزیع مجلات و نشریات ارسالی از اداره کل به هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی به تعداد 2 هزار جلد و کمک در برگزاری مراسم اعتکاف و رایزنی با ادارات فرهنگی از قبیل اداره ارشاد، آموزش و پرورش، اداره اوقاف و مدارس دینی از جمله این برنامه‌هاست.

اهرمی بیان کرد: شرکت در مراسمات و مناسبت‌های دینی، دیدار با روحانیون مستقر، همکاری با ادارات و نهادهای فرهنگی، بازدید از موسسات و خانه‌های قرآنی، دیدار با ائمه جمعه شیعه و اهل سنت کنگان، عسلویه و نخل تقی، حضور در مراسمات و بزرگداشت ائمه اطهار (ع)، تعمیر و تجهیز نمای داخلی اداره تبلیغات اسلامی، خرید سیستم صوتی برای استفاده در مراسمات و مناسبت‌های مختلف در طول سال و همراهی با هئیت‌های اداری اعزامی از اداره کل در اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌های محوله اداره کل از دیگر برنامه‌ها و اقدامات انجام شده توسط اداره تبلیغات اسلامی کنگان در سال 90 است.

وی افزود: تشکیل جلسات روحانیون مستقر و بومی در اداره، بازدید از مساجد، حسینیه‌ها و تکایای موجود در سطح شهرستان و بررسی، پیگیری و رفع مشکلات مراجعان در حد توان نیز از اهم فعالیت‌های سال 90 مجموعه اداره تبلیغات اسلامی کنگان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 1500 دوره آموزشی قرآن در شهرستان کنگان خبر داد و اذعان داشت: این دوره‌ها شامل قرائت، ترجمه و تفسیر قرآن است که در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شده و اساتید و مفسران قرآن و همچنین روحانیون مستقر و طرح هجرت در این دوره‌ها مشارکت داشته‌اند.

اهرمی خاطرنشان کرد: در سال 91 نیز این برنامه‌ها با کیفیت و کمیت بیشتر و بهتری تداوم خواهد داشت و فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول